Ja, maar welke lopende band? Dit is pas de tweede FOK!-dame die ik ontmoet binnen een maand hoor!quote:
En nu doet je hoofd pijn?quote:
En dan te bedenken dat ik er al heel veel ken ookquote:Op zondag 25 januari 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
dat zijn al meer FOK! dames dan dat ik ooit heb ontmoet
het zal best nuttig zijn, maar ik vind het domquote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu doet je hoofd pijn?
Maar even van de serieuze kant: het is heel interessant om te zien wat daar gebeurt. Bijvoorbeeld met de giga-reorganisatie op het werk, toen zag je zelfs de grootste anti-hyvers ineens een account aanmaken om op die manier het contact met ex-collega's te kunnen behouden.
Scheelt ook dat niemand de kans kreeg fatsoenlijk afscheid te nemen, na het gesprek was het spullen pakken en naar huis. Lekker onmenselijk
En dat is je goed rechtquote:Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
het zal best nuttig zijn, maar ik vind het dom
en ik dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar welke lopende band? Dit is pas de tweede FOK!-dame die ik ontmoet binnen een maand hoor!
Prachtigquote:
Ik weet zelfs dat dat niet waar isquote:Op zondag 25 januari 2009 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar welke lopende band? Dit is pas de tweede FOK!-dame die ik ontmoet binnen een maand hoor!
Ik geloofde hem hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat dat niet waar is
Neeje... DM zou hier toch niet liegen?quote:
Ach liegen, misschien tijdelijk er niet even bij door die lopende band?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Neeje... DM zou hier toch niet liegen?
Goed .quote:Op zondag 25 januari 2009 12:37 schreef Klonk het volgende:
hyves is voor zwakbegaafden...
ik kom net van buiten en het is koud...quote:Op zondag 25 januari 2009 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Prachtig
ik zit hier aan tafel te werken met een bos tulpen voor mijn neus, een bak koffie, een tube nivea binnen handbereik en heb net het Vrije Schaep gekeken
Dannyspeed?quote:
ijskoud jaquote:Op zondag 25 januari 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom net van buiten en het is koud...
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen idee, maar met dit soort snelheden heb ik niet echt zin om te fokken
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kan danny dat serverpark eens op die lopende band aansluiten
quote:
Nee, was om half negen al in t zwembad, daarna vergaderd met mijn collega badjuffen (M/V), daarna naar huis gegaan, gegeten en toen kwam mijn oom even langs.quote:
Jan?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, was om half negen al in t zwembad, daarna vergaderd met mijn collega badjuffen (M/V), daarna naar huis gegaan, gegeten en toen kwam mijn oom even langs.
Ja.quote:
Je bedoelt, die heb ik gestuurd om MPG in de gaten te houdenquote:
Uberhaupt een serverpark hebben...quote:
sstquote:Op zondag 25 januari 2009 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bedoelt, die heb ik gestuurd om MPG in de gaten te houden
Je bent er weer goed bij vandaag!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bedoelt, die heb ik gestuurd om MPG in de gaten te houden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |