Ik ben er nog.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef Techno het volgende:
Waar zijn alle dames gebleven eigenlijk?
Ik ben beetje anti-youtube op fokquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef Techno het volgende:
Waar zijn alle dames gebleven eigenlijk?
Daar is ze!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben beetje anti-youtube op fok
Waarom dat?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben beetje anti-youtube op fok
Tis irritant al die plaatjes in beeld..quote:
Wie ik?quote:
Dit is vast een retorische vraagquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten dat, hebben we zo'n slechte smaak?
Ik vind van nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee.. ik kijk er zoveel mogelijk overheenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Naja je kan niet alles hebben hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis irritant al die plaatjes in beeld..
klopt, maar ik verklaarde alleen mijn afwezigheidquote:
Maar waarom dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee.. ik kijk er zoveel mogelijk overheen
Lees jij nu bewust over mijn post van een poosje terug ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef MLI het volgende:
Ik doe meestal ook niet mee aan dat youtubegebeuren. Maar Cue, het is veel toffer om zulke dingen zelf te posten, dat wel.
Ach neuh, ja ik snap het wel. Maar het blijft irritantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef MLI het volgende:
Ik doe meestal ook niet mee aan dat youtubegebeuren. Maar Cue, het is veel toffer om zulke dingen zelf te posten, dat wel.
Tja, bij gebrek aan degelijke geluidsbronnen, ben je wel op sites als YouTube aangewezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef MLI het volgende:
Oei, gemist. Ik hou ontzettend van lingerie, meerdere dingen thuis liggen en meerdere foto's genomen. Maar de foto's zonder lingerie zijn mooier.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lees jij nu bewust over mijn post van een poosje terug ?
Interessant, erg interessantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Oei, gemist. Ik hou ontzettend van lingerie, meerdere dingen thuis liggen en meerdere foto's genomen. Maar de foto's zonder lingerie zijn mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |