Sorry, ik hecht nogal waarde aan mijn anonimiteit. En de rest bespreek ik liever niet zó open en bloot.quote:
Duik de PM in, regel een date en laat weten wanneer mijn gezelschap op prijs wordt gesteldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:34 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Sorry, ik hecht nogal waarde aan mijn anonimiteit. En de rest bespreek ik liever niet zó open en bloot..
Zie de TT.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:35 schreef MASD het volgende:
Dus, waar gaat dit topic over? Zie het weleens langskomen maar nooit geweten wat hier speelt.
Ik had net mijn PM weer afgesloten, maar ik stuur je er zodirect één.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:34 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Sorry, ik hecht nogal waarde aan mijn anonimiteit. En de rest bespreek ik liever niet zó open en bloot..
Whehehe, deze hou ik voor mezelf!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Duik de PM in, regel een date en laat weten wanneer mijn gezelschap op prijs wordt gesteld
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Eens afwachten hoeveel nieuwelingen de TT trekt
Tot nu toe 1.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:35 schreef MASD het volgende:
Dus, waar gaat dit topic over? Zie het weleens langskomen maar nooit geweten wat hier speelt.
Oh hey, ik kwalificeer. Tof.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Zie de TT.![]()
Nah, is gewoon een reeks waarin singles zich verzamelen, er wordt serieus gesproken over single zijn en tussendoor is wat slowchat toegestaan al is dit niet de bedoeling.
Hoiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Eens afwachten hoeveel nieuwelingen de TT trekt
Jij bent al oudquote:
Binnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik had net mijn PM weer afgesloten, maar ik stuur je er zodirect één.
[..]
Whehehe, deze hou ik voor mezelf!
Kindje toch, ik vang je liefdevol op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:46 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Binnen..
Gaat lekker, zo na een paar dagen weer officieel single.. Nou was de relatie ook niet écht officieel dus waarom ik het 'officieel' beëindigd heb weet ik ook niet.
Het MLI-effect.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:48 schreef Kuwaro het volgende:
Heuu?
Is mijn gemaakte topic al vol?![]()
Ik ben ruim een tijdje weg en het is weer vol![]()
Gisteren ging het nog zo sloom
Ik ook van jouquote:
quote:
Da's lief van je.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Kindje toch, ik vang je liefdevol op.![]()
![]()
Nee, serieus, je lijkt me wel een leuke meid, anders zou ik mijn PM niet meer aanzetten.
Dankjewel! Denk aan mij bij het uitgaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:56 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Da's lief van je..
Maar helaas, ik moet er vandoor, ga de stad onveilig maken met vrienden. Fijne avond, zo helemaal alleen met je plantjes..
Vanavond niet, neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:57 schreef dawg het volgende:
Dan komt er dus van de TT niks meer terecht.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Leuke meisjes zijn toch zo'n makkelijke prooi.
Interesting.. vertel?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:01 schreef MLI het volgende:
Maar hey, wie weet komt ze binnenkort in mijn mini-thuisoase.
Ik niet, dat vind ik wel best zo voorlopig.quote:
Als dat zo was, dan zat ik hier nietquote:
Ach, go with the flow.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik niet, dat vind ik wel best zo voorlopig.
Ook leuk...
Vertel.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Vanavond niet, nee. Maar hey, wie weet komt ze binnenkort in mijn mini-thuisoase.
En ik maar denken dat het breezertijdperk voorbij was.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Sinds er types als SexyRomeo de café's en discotheken afstruinen.
Nee, hun eerste album heette gewoon Cypress Hill - Cypress Hill.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:18 schreef dawg het volgende:
Ach, go with the flow.
Ja, zeker. Is dat niet van the red album? Of hoe heet dat eerste album van ze? Ik heb hem wel, dat dan weer wel. Maar namen. Oh oh, ik en namen.
Ik heb 20 planten op 27m2 en die wil ze wel komen bewonderen. En ze kookt ook nog eens graag. Ik hoop wel dat ze niet zo lelijk is als de nacht.quote:
Ah ok. Dank voor de toelichting.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:22 schreef MLI het volgende:
Ik heb 20 planten op 27m2 en die wil ze wel komen bewonderen. En ze kookt ook nog eens graag. Ik hoop wel dat ze niet zo lelijk is als de nacht.
Okay. Het is een rood met grijs hoesje.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, hun eerste album heette gewoon Cypress Hill - Cypress Hill.
idd....en verdomme nog maar 2 flesjes bier in huis ook nogquote:
Bij de Esso hebben ze volgens mij ook bier. En dat is niet zo ver van jou vandaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd....en verdomme nog maar 2 flesjes bier in huis ook nog
Maar jij bent dus niet zo van de lingerie, begrijp ik ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb 20 planten op 27m2 en die wil ze wel komen bewonderen. En ze kookt ook nog eens graag. Ik hoop wel dat ze niet zo lelijk is als de nacht.
Stoned Raiders is vrij rood, verder ken ik geen rood/grijs CH album?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. Het is een rood met grijs hoesje.
neuh...tis dat ze hier net een nieuwbouw neergezet hebben anders zag ik het liggen...heb ook nog whisky staanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij de Esso hebben ze volgens mij ook bier. En dat is niet zo ver van jou vandaan.
Whisky > bier. Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:28 schreef ArTiC het volgende:
neuh...tis dat ze hier net een nieuwbouw neergezet hebben anders zag ik het liggen...heb ook nog whisky staan
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stoned Raiders is vrij rood, verder ken ik geen rood/grijs CH album?
Volgens mij is dawg een stalker?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh...tis dat ze hier net een nieuwbouw neergezet hebben anders zag ik het liggen...heb ook nog whisky staan
hoe de neuk weet je trouwens waar ik woon?
Gezamelijke kennis.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe de neuk weet je trouwens waar ik woon?
weinig roodquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:31 schreef dawg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Close.
Tech, ik vind denk ik toch Temples of Boom het beste.
oh...diequote:
Mwa, vond ik minder. Maar dan ken jij delinquent habits ook wel?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weinig rood![]()
maar okay, dat is idd I
Het spaanstalige best off album is ook wel erg tof...in het spaans klinkt het nog nét ff wat beter.
ja, maar vind ze niet echt tof.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Mwa, vond ik minder. Maar dan ken jij delinquent habits ook wel?
En ja, die.
Klinkt erg goed.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:40 schreef ArTiC het volgende:
echt toffe spaanse hiphop (uit Cuba): Orishas
*zet animal planet op*quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef Techno het volgende:
Waar zijn alle dames gebleven eigenlijk?
Dat bedoelde ik niet maar okayquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Een van de weinige zenders die de moeite waard is, naast Discovery en NGC.
Ik ben er nog.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef Techno het volgende:
Ik ben beetje anti-youtube op fokquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef Techno het volgende:
Daar is ze!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben beetje anti-youtube op fok
Waarom dat?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben beetje anti-youtube op fok
Tis irritant al die plaatjes in beeld..quote:
Wie ik?quote:
Dit is vast een retorische vraagquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten dat, hebben we zo'n slechte smaak?
Ik vind van nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee.. ik kijk er zoveel mogelijk overheenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Naja je kan niet alles hebben hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis irritant al die plaatjes in beeld..
klopt, maar ik verklaarde alleen mijn afwezigheidquote:
Maar waarom dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee.. ik kijk er zoveel mogelijk overheen
Lees jij nu bewust over mijn post van een poosje terug ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef MLI het volgende:
Ik doe meestal ook niet mee aan dat youtubegebeuren. Maar Cue, het is veel toffer om zulke dingen zelf te posten, dat wel.
Ach neuh, ja ik snap het wel. Maar het blijft irritantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef MLI het volgende:
Ik doe meestal ook niet mee aan dat youtubegebeuren. Maar Cue, het is veel toffer om zulke dingen zelf te posten, dat wel.
Tja, bij gebrek aan degelijke geluidsbronnen, ben je wel op sites als YouTube aangewezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef MLI het volgende:
Oei, gemist. Ik hou ontzettend van lingerie, meerdere dingen thuis liggen en meerdere foto's genomen. Maar de foto's zonder lingerie zijn mooier.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lees jij nu bewust over mijn post van een poosje terug ?
Interessant, erg interessantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Oei, gemist. Ik hou ontzettend van lingerie, meerdere dingen thuis liggen en meerdere foto's genomen. Maar de foto's zonder lingerie zijn mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |