Oh ja wat dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is dan ook nog verschil tussen echt sexy lingerie en een sexy setje van de pabo ofzo
iemand zonder sex-appeal zou je nog geeneens uitkleden toch (of voor je laten strippen)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Een meisje zonder enig sex-appeal kan de mooiste lingerie aantrekken, zonder op te winden.
En wat ik al zei, zolang het geen oma ondergoed is, want dat stimuleert je lachspieren teveel.
Precies, jij snapt 'tquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand zonder sex-appeal zou je nog geeneens uitkleden toch (of voor je laten strippen)
Ik doel momenteel ff nergens opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jij doelt volgen mij dan voornamelijk op doorschijnende jurkje of jarretels etc etc. Gok ik zo..
Uhuquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is dan ook nog verschil tussen echt sexy lingerie en een sexy setje van de pabo ofzo
en dat gaat zij dan weer niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Techno het volgende:
[..]
En wat ik al zei, zolang het geen oma ondergoed is, want dat stimuleert je lachspieren teveel.
Mja, ik niet, maar er zullen er ongetwijfeld zijn die er anders over denken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef Duimelot het volgende:
iemand zonder sex-appeal zou je nog geeneens uitkleden toch (of voor je laten strippen)
beetje humor tussen de lakens is niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
en dat gaat zij dan weer niet leuk vinden.
Dat ligt er ook maar net weer aan hoe je het brengt vind ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een verschil tussen een beetje klasse en ordinair zijn.....
En dan de slappe lach krijgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje humor tussen de lakens is niks mis mee hoor
Een beetje niet, maar teveel is ook niet goed.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Duimelot het volgende:
ja maar ik ga er nu van uit dat iemand je eerst aangekleed enzo ziet, als je je ordinair opmaakt etc dan zal daar ook al wat ordinairs over het ordinaire setje heenzitten!?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net weer aan hoe je het brengt vind ik
En duur setje kun je ook ordinair maken door dingen als je haar en je make up en gedrag en zo
Nee, maar als iemand je uit zou lachen om je ondergoed weet ik niet of je daar wel blij van wordt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de erste keer niet nee maar als je jaren samen bent hoeft t geen probleem meer te zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Een beetje niet, maar teveel is ook niet goed.
Ik weet niet hoe jij (wij? ik weet het niet altijd ingewikkeld op internet en zo) in die situatie zijn beland met dat meisje met de pabolingeriequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ik ga er nu van uit dat iemand je eerst aangekleed enzo ziet, als je je ordinair opmaakt etc dan zal daar ook al wat ordinairs over het ordinaire setje heenzitten!?
en gedrag (in bed) houd ik er even buiten
ik denk dat ik op zo'n moment niet moet lachen maar gewoon geheel uitdroog even, zal dan wat moeite kosten om me weer in de stemming te brengenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand je uit zou lachen om je ondergoed weet ik niet of je daar wel blij van wordt.
Oh mag dat niet dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Zolang de kerel maar geen witte boxers ofzo draagt
dat is nog niet zo erg... als er maar geen bruine "versiering" aan de achterkant zit hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Zolang de kerel maar geen witte boxers ofzo draagt
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is nog niet zo erg... als er maar geen bruine "versiering" aan de achterkant zit haha
Mag wel.. maar ik heb er iets tegen ofzoquote:
Gut je maakt het wel weer heel ranzigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is nog niet zo erg... als er maar geen bruine "versiering" aan de achterkant zit haha
ik was in pure theorie aan het praten wat ik persoonlijk een turn off zou vinden zeg maar (en dus zelf ook niet zou aandoen)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij (wij? ik weet het niet altijd ingewikkeld op internet en zo) in die situatie zijn beland met dat meisje met de pabolingerie
Kz to the rescuequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gut je maakt het wel weer heel ranzig![]()
Wat moet een man dan dragen volgens jou?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag wel.. maar ik heb er iets tegen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |