Dat is het idd, als je een mega bh budget hebtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook grote borsten en zij koopt haar BH's altijd bij speciale winkels. Misschien is dat optie.
En dan alleen dat setje.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
En stofzuigen in geilste ondergoed kan toch ook best![]()
![]()
Strings koop ik vaak los van de bh's, want meestal zijn die heel irritant of lelijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is het idd, als je een mega bh budget hebt
De laatste mooie bh die ik kocht was 70 euro (of 75 pin me er niet op vast) en dat is dan nog zonder string (die was ook nog iets van 20/30 euro ik weet het niet, heb hem maar niet gekocht want hij was zwart dus heb er een leuk zwart goedkoper stringetje bij gekocht)
Geen mooie vind ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en de omtrek?
dan moet je bij hunkemoler wel slagen die hebben tot G!
Mja, draag zelf strakke, effen boxers. Want die zijn gewoon comfortabel. En wat een vriendin draagt boeit me niet, zolang het maar geen oma ondergoed is. Maar roze hartjes, who cares.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef Duimelot het volgende:
dat kan ook leuk zijn maar dus een verschil met die roze hartjes ofzo he
!?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen mooie vind ik
Ik ga echt niet zo'n ding aan doen dat mn oma ook zou kopen
Tja, ik heb er als man natuurlijk ook totaal geen verstand van.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is het idd, als je een mega bh budget hebt
De laatste mooie bh die ik kocht was 70 euro (of 75 pin me er niet op vast) en dat is dan nog zonder string (die was ook nog iets van 20/30 euro ik weet het niet, heb hem maar niet gekocht want hij was zwart dus heb er een leuk zwart goedkoper stringetje bij gekocht)
roze hartjes zijn toch schattig?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, draag zelf strakke, effen boxers. Want die zijn gewoon comfortabel. En wat een vriendin draagt boeit me niet, zolang het maar geen oma ondergoed is. Maar roze hartjes, who cares.
Nou, het lijkt me toch wel fijn als er tussen de laatste kledingstukken en volledig naakt zijn ook iets leuks te zien is...?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo ? Dan is het toch juist![]()
En stofzuigen in geilste ondergoed kan toch ook best![]()
![]()
Maar is dat "het gaat toch snel uit" argument iets wat leeftijd gebonden is ? oke het blijft mss niet heel lang aan maar dat wil niet zeggen dat het niet gewaardeerd wordt !?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
roze hartjes zijn toch schattig?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik draag alleen voorgevormde dus dat maakt wel verschil jaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?
ik weet niet hoe t bij jouw hunkemoler is maar hier hangen gewoon alle setjes die er voor een a cup zijn ook voor de gcup op de pushups na dan
ikzelf heb nu 75f en zie genoeg leuk spul ertussen hangen!?
Had ik toch gelijk, een sapcentrifuge.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
Nee geen blender
Heb ik ook wel, maar die is nog niet verhuist
Echt zo een waar je een hele appel in mietert en de pulpzooi en schil en zo gaat naar de ene kant en aan de andere komt perfect sap uit!
Wauw
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik draag alleen voorgevormde dus dat maakt wel verschil ja
Maar de laatste keer kon ik daar echt niet slagenik werd er zo sjaggo van dat ik 2 paar schoenen moest kopen om vrolijk naar huis te kunnen!
Tja, ik heb er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
draag voor mn werk dus witte kleren, zie t al voor me als ik me moet bukken en de hartjes de mensen tegemoet springen hihihi
Ja, maar het wordt nog leuker als zij dan stript.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef Lixi het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me toch wel fijn als er tussen de laatste kledingstukken en volledig naakt zijn ook iets leuks te zien is...?
Ben ik nou de enige met een sick mind bij de opmerking stofzuig-idee?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nou nou het is neit zo dat ik hem er afknip... soms heel soms misbruik ik mannen voor mijn plezier... het "stofzuig" idee...dus als je heeeeel leuk bent mag het opzich best haha
Je bent de enige die reageert... dat vind ik al heel watquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige met een sick mind bij de opmerking stofzuig-idee?![]()
Ach kom op zegquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik heb er geen problemen mee.
Maar ja, de kunst van het verleiden zit niet in ondergoed. Lingerie kan mooi zijn, daar niet van, maar het is op zichzelf geen turn on. Of je moet wel heel weinig gewend zijn? Althans dat vind ik.
Maar jij doelt volgen mij dan voornamelijk op doorschijnende jurkje of jarretels etc etc. Gok ik zo..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ach kom op zegecht sexy lingerie is echt wel een turn-on
Het maakt het net ff wat bijzonderder. En daarbij kan het ook echt een turnof zijn als het sexy lingerie echt niet om aan te zien is
er is dan ook nog verschil tussen echt sexy lingerie en een sexy setje van de pabo ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het maakt het net ff wat bijzonderder. En daarbij kan het ook echt een turnof zijn als het sexy lingerie echt niet om aan te zien is
Een meisje zonder enig sex-appeal of uitstraling, kan de mooiste lingerie aantrekken zonder op te winden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef mrbox het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |