Sorry, ik hecht nogal waarde aan mijn anonimiteit. En de rest bespreek ik liever niet zó open en bloot.quote:
Duik de PM in, regel een date en laat weten wanneer mijn gezelschap op prijs wordt gesteldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:34 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Sorry, ik hecht nogal waarde aan mijn anonimiteit. En de rest bespreek ik liever niet zó open en bloot..
Zie de TT.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:35 schreef MASD het volgende:
Dus, waar gaat dit topic over? Zie het weleens langskomen maar nooit geweten wat hier speelt.
Ik had net mijn PM weer afgesloten, maar ik stuur je er zodirect één.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:34 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Sorry, ik hecht nogal waarde aan mijn anonimiteit. En de rest bespreek ik liever niet zó open en bloot..
Whehehe, deze hou ik voor mezelf!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Duik de PM in, regel een date en laat weten wanneer mijn gezelschap op prijs wordt gesteld
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Eens afwachten hoeveel nieuwelingen de TT trekt
Tot nu toe 1.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:35 schreef MASD het volgende:
Dus, waar gaat dit topic over? Zie het weleens langskomen maar nooit geweten wat hier speelt.
Oh hey, ik kwalificeer. Tof.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Zie de TT.![]()
Nah, is gewoon een reeks waarin singles zich verzamelen, er wordt serieus gesproken over single zijn en tussendoor is wat slowchat toegestaan al is dit niet de bedoeling.
Hoiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Eens afwachten hoeveel nieuwelingen de TT trekt
Jij bent al oudquote:
Binnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik had net mijn PM weer afgesloten, maar ik stuur je er zodirect één.
[..]
Whehehe, deze hou ik voor mezelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |