Ok. Nou wat is het met die plaat gisteren en vandaag? gisteren na het concert van Oasis werd het gedraaid op de afterparty. In de auto hoorden we `m op de terugweg bij Corton, daarna ook nog op Stu Bru en nu weerquote:
Je log is niet lief.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Pffff, ik heb ff een Blog getypt over Twitter hoor...
En dat vind ik dan weer vreselijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Muse !!!!!!!!!!!!!!1
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry dat ik zo afwezig ben vanavond, maar de sms box ontploft!
iedereen wil rudy redden, jeuj!!!
Misschien dat ze 'm daarom even hebben overgeslagen? naja, Muse maakt veel goedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ok. Nou wat is het met die plaat gisteren en vandaag? gisteren na het concert van Oasis werd het gedraaid op de afterparty. In de auto hoorden we `m op de terugweg bij Corton, daarna ook nog op Stu Bru en nu weer
Wel eerlijkquote:
Jammer genoeg misschien wel jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien dat ze 'm daarom even hebben overgeslagen? naja, Muse maakt veel goed
Hoe kan je nou een mening geven over iets wat je niet weet of geprobeerd hebtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wel eerlijk
Heb je op de lange termijn veel meer aan toch?
En deze blog valt nog wel mee... ik stel me gewoon een vraag... wat is er nou zo ontzettend leuk aan Twitter...?
Daar wil je verder niet echt aan herinnerd worden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:12 schreef Susi het volgende:
Op een blauwe maandag heb ik me daar ooit nog eens voor opgegeven
Ze hebben me nooit teruggemaildquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar wil je verder niet echt aan herinnerd worden?![]()
Dat was ik die hem aanvroeg...ben nu Llink lid geloof ikquote:
Zegt meneertje-ik-heb-altijd-mn-mening-klaar!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een mening geven over iets wat je niet weet of geprobeerd hebt
Damn, dat is wel triest. naja, volgens mij mis je daar ook weinig aan. Beetje met bezem over het ijs zwavelenquote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:16 schreef TearSong het volgende:
Dat was ik die hem aanvroeg...ben nu Llink lid geloof ik![]()
http://www.vimeo.com/1574145 vond ik wel een leuk filmpje als voorbeeld wat Twitter zo leuk maakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wel eerlijk
En deze blog valt nog wel mee... ik stel me gewoon een vraag... wat is er nou zo ontzettend leuk aan Twitter...?
Je komt veel nieuwe mensen tegen, je kunt veel nieuwe info vergaren (interessante links, leuke nieuwtjes enz.), heeeel snel nieuws vinden (voordat dat op nieuwssites komt; iemand op twitter was vorige week de eerste met een foto van dat vliegtuig in de Hudson in New York), je hart ff luchten enz. enz. Het is verslavend.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wel eerlijk
De mobile versie van twitter is ultra lightquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zegt meneertje-ik-heb-altijd-mn-mening-klaar!
Maar, kweenie, kvind t wel weer het ultieme Big Brother gevoel ofzo?
kZou t alleen wel grappig kunnen vinden voor onderweg, als je belachelijke dingen tegenkomt... een trein die je spoor voorbij rijdt ofzo. Maar dat kost zeker weer steeds kei veel geld om dat te versturen?
* gaat maar eens filmpjes kijkenquote:
quote:
Hee, die filmpjes komen me erg bekend voor!quote:
Heel beroep in Nederland op youtubequote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, die filmpjes komen me erg bekend voor!
Ja, ik heb ze op YouTube gegooid.
Des te meer ik hem hoor des te meer ik hem waardeerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!Mr Oizo - Two Takes It
Wat een track !!!
Die post begrijp ik dan weer helemaal niet...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel beroep in Nederland op youtube
Moet je via internet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De mobile versie van twitter is ultra light, maar blijf bij mijn mening dat je pas een mening ergens over mag geven als je zelf iets ervaart , zoals muziek luisteren of film kijken. Een vooringenomen mening accepteer ik niet
Ik vind die chick ook erg goed. Prettig stemgeluid en de flow in de plaat. Gruwelijk !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Des te meer ik hem hoor des te meer ik hem waardeer
Moest zijn beroemdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die post begrijp ik dan weer helemaal niet...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, die filmpjes komen me erg bekend voor!
Ja, ik heb ze op YouTube gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |