Rachel dacht ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
Hoe heette ze? Ik wil een topic voor d'r openen.
Inderdaad! Dat viel 76% mee!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En toch is haar uitspraak niet zo gruwelijk als ik had verwacht! Ze is best ok!
Ja, dat vraag ik me ook echt afquote:
Die was leuk ja! Vond ik een van de besten van vandaag. En zoveel goede audities zaten er niet tussen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Zware hormonendag hier, maar ik werd gewoon helemaal week van dat Shhhh meisje!
Maar zo heel veel slechte toch ook niet, de kantjeboordgevallen buiten gelaten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was leuk ja! Vond ik een van de besten van vandaag. En zoveel goede audities zaten er niet tussen.
Yep, kantjeboord telt niet he. Tenminste niet bij Cee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar zo heel veel slechte toch ook niet, de kantjeboordgevallen buiten gelaten?
Nee alleen in Eindhoven, Utrecht en Amsterdamquote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef Steve het volgende:
Zijn er eigenlijk ook audities in Maastricht ofzo?Daar komt ook altijd best wel wat talent vandaan.
(Serge bijvoorbeeld).
Maastricht ligt in Nederland lieve schatquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er worden alleen audities in Nederland gehouden.
Het was ook cynisch bedoeld, lieve schat.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maastricht ligt in Nederland lieve schat
ow oke sorry damequote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het was ook cynisch bedoeld, lieve schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |