Ow is dat zo ja? haha Dat is liefquote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Desmonkey het volgende:
Vriendin had zelfde overhemd aan. Stem okay. Verder is hij beetje meisjesachtig, niks mis mee
. Ach dat huilen, sommige heteroseksuelen janken tijdens het klaarkomen
Haha, je bent homo hèquote:Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef Ran22 het volgende:
Nou zo ver zou ik niet gaan hoor;)
En zoals ik al zei, TV kunnen ze heel leuk monteren.
Mijn auditie had zeker beter gekund, maar ik was heel blij hoe het was gegaan en de jury was super positief, dus dat is altijd leuk.
En in dit vak is het zo, of de mensen vinden je niets of ze vinden je leuk. Dat wist ik van tevoren!
Vrijdagavond wordt echt leuk, nu ga je echt alleen goede mensen zien!
Oh en waarom vinden mensen het altijd belangrijk of iemand hetero is of homo! Snap niet dat, dat belangrijk is als het om zingen gaat!?
Geeft niet, dat gebeurt hier ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:57 schreef Ran22 het volgende:
Op tv wordt altijd alles groter uitgemeten dan het daadwerkelijk was!
Nee dat merk ik, dat het je niks boeitquote:Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef Ran22 het volgende:
haha, je mag vinden wat je vind!
De grootste schreeuwerds zijn het zelf..
Ik ben iets te volwassen om op zulke dingen verder in te gaan. Het kan me vrij weinig boeien wat iemand achter zijn computertje van mij vindt. zeker iemand die zichzelf natte bever noemt, maar goed;)
Voor de andere mensen, have fun watching.
Vooruit... Ik vergeef jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Ran22 het volgende:
HAHAHA! Mijn god, ik wel wat humor in het programma gebracht;) Wat een verschrikkelijk noot zeg:P.. Sorry jongens:P.. haha..
Zwakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ontkennen dat die noot drama was lukte ook niet meer.
Eenmaal buiten daar lukte het beter, maar doe maar liever niet in mijn ogen.
Dit gaan we printen en bewaren hè...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:01 schreef Ran22 het volgende:
Haha, moeilijk ontkennen inderdaad!
Ik vind kopstem heel irritand;) Ik heb zoiets.. van het zat in het liedje en ik wilde het toch proberen en bij zangles en bij wendy ging hij wel goed. Maar ik kan je verzekeren, ik doe hem nooit meer:P.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |