quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:27 schreef Svensational het volgende:
mja, was alleen maar door omdat Stacey soppend op d'r stoel zat.
't Geeft niet hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 21:57 schreef Ran22 het volgende:
Op tv wordt altijd alles groter uitgemeten dan het daadwerkelijk was! Wat mensen zien op TV is 90% anders dan het eigenlijk is. Maar dat maakt niet uit.
Zo emotioneel was het nou ook weer niet;)
Inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat hij homo was. Heeft hij een vriendin
Ik vind hem wel ok.
Ow is dat zo ja? haha Dat is liefquote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Desmonkey het volgende:
Vriendin had zelfde overhemd aan. Stem okay. Verder is hij beetje meisjesachtig, niks mis mee
. Ach dat huilen, sommige heteroseksuelen janken tijdens het klaarkomen
Haha, je bent homo hèquote:Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef Ran22 het volgende:
Nou zo ver zou ik niet gaan hoor;)
En zoals ik al zei, TV kunnen ze heel leuk monteren.
Mijn auditie had zeker beter gekund, maar ik was heel blij hoe het was gegaan en de jury was super positief, dus dat is altijd leuk.
En in dit vak is het zo, of de mensen vinden je niets of ze vinden je leuk. Dat wist ik van tevoren!
Vrijdagavond wordt echt leuk, nu ga je echt alleen goede mensen zien!
Oh en waarom vinden mensen het altijd belangrijk of iemand hetero is of homo! Snap niet dat, dat belangrijk is als het om zingen gaat!?
Geeft niet, dat gebeurt hier ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:57 schreef Ran22 het volgende:
Op tv wordt altijd alles groter uitgemeten dan het daadwerkelijk was!
Nee dat merk ik, dat het je niks boeitquote:Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef Ran22 het volgende:
haha, je mag vinden wat je vind!
De grootste schreeuwerds zijn het zelf..
Ik ben iets te volwassen om op zulke dingen verder in te gaan. Het kan me vrij weinig boeien wat iemand achter zijn computertje van mij vindt. zeker iemand die zichzelf natte bever noemt, maar goed;)
Voor de andere mensen, have fun watching.
Vooruit... Ik vergeef jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Ran22 het volgende:
HAHAHA! Mijn god, ik wel wat humor in het programma gebracht;) Wat een verschrikkelijk noot zeg:P.. Sorry jongens:P.. haha..
Zwakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ontkennen dat die noot drama was lukte ook niet meer.
Eenmaal buiten daar lukte het beter, maar doe maar liever niet in mijn ogen.
Dit gaan we printen en bewaren hè...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:01 schreef Ran22 het volgende:
Haha, moeilijk ontkennen inderdaad!
Ik vind kopstem heel irritand;) Ik heb zoiets.. van het zat in het liedje en ik wilde het toch proberen en bij zangles en bij wendy ging hij wel goed. Maar ik kan je verzekeren, ik doe hem nooit meer:P.
Thanks.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:01 schreef Ran22 het volgende:
Maar ik kan je verzekeren, ik doe hem nooit meer:P.
Dat is goed;)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit gaan we printen en bewaren hè...
Haha oke.quote:
Wij wachten met spanning afquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:34 schreef Ran22 het volgende:
Hhm, nou ik weet het dus niet;) Want deze noot ging daar iets minder dacht ik.. maar op tv bleek het 10 keer zo erg! Dus.. wie weet.. zing ik wel vals of uit de maat of tegen de noot aan wie zal het zeggen... ik heb nog veel te leren;)
Wel verschrikkelijk dat hij dat nog even moest showen hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op de gang klonk het kopstem-gedeelte juist wel goed.
Heeft ie t wel opgeruimd?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:19 schreef d-aiis het volgende:
hee! ik ken je niet alleen van x factor!..
je bent ook welis in wieringerwerf gekomen!!
Tjah, het is gewoon heel erg zwaar kwalitatief uitermate teleurstellend als je weet dat het kan, aangezien je het vaak hebt geoefend..en dan gaat het zwaar niet! Dus ja, ik ben blij dat ik het toch heb gedaan;)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Wel verschrikkelijk dat hij dat nog even moest showen hoor
Daar loop ik nu stage voor mijn opleiding;)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:19 schreef d-aiis het volgende:
hee! ik ken je niet alleen van x factor!..
je bent ook welis in wieringerwerf gekomen!!
Ik neem aan van wel, de audities kwamen er ook geleidelijk op. Al denk ik niet dat er nog meer audities bijgezet worden, maar van de X-Campus zal haast wel, want er zijn heel veel niet aan bod gekomen in de uitzending! Een vriendin van mij is er geheel uitgeknip! In de voorrondes en in de x campus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:01 schreef Mestras het volgende:
je was goed hoor!:) hoe komt het dat er op die xfactor site zo weinig van die xcampus kandidaten staan of komen die er nog bij?
Hij is gewoon in touch met zijn feelings, enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:57 schreef Regina7 het volgende:
Wat een softie zeg met z'n: 'ik kan wel janken'.
Dat was gewoon een goeie oneliner omdat niemand reageerde op z'n verhaalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:57 schreef Regina7 het volgende:
Wat een softie zeg met z'n: 'ik kan wel janken'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |