Door 't weer staat 't op een laag pitjequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nu we toch offtopic zijn, hoe staat het met de bouw!?
Kwalquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nu we toch offtopic zijn, hoe staat het met de bouw!?
Nou, wezen kijken. Met verbazing.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Door 't weer staat 't op een laag pitje.
Ik ga zometeen even kijken of ze toch begonnen zijn aan het metselen.
mooie meevaller!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Positief. We hadden verwacht dat er niks gedaan was, maar er staat al een half huis:
[ afbeelding ]
mooie meevaller!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef Dingest het volgende:
Mijn slipcursus heeft eindelijk vruchten afgeworpen![]()
Ik werd nogal verrast door plotselinge gladheid in een bocht. Scheelde niet veel of ik stond verkeerd om in een weiland, gelukkig behield ik de controle
Nee, ik versta de kunst van communicatie, ben dus account manager. Ik werk met Unix/linux nerds, die hebben moeite met normaal communiceren, daarom heb ik werkquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
Peu, ben je consultant?
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit Anne! Grote unit, waar staat 't? Duitsland?
Ziet er gaaf uit op de bouwtekeningquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Positief. We hadden verwacht dat er niks gedaan was, maar er staat al een half huis:
[ afbeelding ]
nou ik laat het even zo, deze mx rijd nog perfect. En ik ga nu door sparen en dan zie ik het wel wat ik ga kopen het eind van het jaar. Ligt er ook aan hoe veel ik kan sparenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef Paladijn het volgende:Mark, jij was ook niet echt weg de afgelopen tijd...
Hoe staat't met je MX trouwens? Je was toch aan't kijken naar een opvolger?
minder zuipen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ik laat het even zo, deze mx rijd nog perfect. En ik ga nu door sparen en dan zie ik het wel wat ik ga kopen het eind van het jaar. Ligt er ook aan hoe veel ik kan sparen
Arbeiderquote:
Opgeslagen, en die gaat op de mail naar m'n vriendin. Ze is al zo blij dat ik die kant op ga mits ik aangenomen wordt uiteraardquote:
dat is geen optie!!!quote:
Dan koop je een auto die die taak op zich neemtquote:
Sorry, ik had net m'n pizza opgehaald, en ik vind koude pizza echt té smerig....quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
Net een VW Touareg met zwaailichten en toeters en bellen die zeer asociaal door het verkeer verplaatste.
Iemand enig idee waar die voor zijn? Speciale politie eenheid ofzo?
Was echt serieus schandalig hoe hoe die door het verkeer heen ging
Ik heb een Sony Alpha 200 met een 18-70 kitlens en sinds gisteren heb ik er een Sony 55-200 bij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Thanks, was mijn eerste 'sessie' met de nieuwe camera dus had zelf eigenlijk erger verwacht... viel uiteindelijk erg meeHeb alleen wel vrij veel op iso 400 geschoten
![]()
Wat voor camera heb je gehaald, meteen dslr of een wat luxere compact?
Het is vooral veel oefenen en wat basisdingen kennen... verder op gevoelKende je deze pagina al: http://wiki.fok.nl/index.php/FOT
ja dan zit ik met een droge bekquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan koop je een auto die die taak op zich neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |