350Dquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
4-5.6
@Alex en Paal, wat hebben jullie tegenwoordig voor camera?
Alex had een 350D toch?
En wat voor lenzen heb je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
350D300D is doorgeschoven naar mn vriendin en als reservecamera, of al sik twee lenzen tegelijk wil gebruiken
stapeltje k#tlenzen en een Tamron 55-200quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En wat voor lenzen heb je?
Ik wil even gaan oefenen op zandvoort of een ander circuit voordat ik weer naar de GP in belgië ga
Zeker, allemaal met de 55-200quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stapeltje k#tlenzen en een Tamron 55-200vooral die laatste bevalt erg goed! en dat word een ringweekendje dus?
Ik heb nu een Canon 1000D met Sigma 18-200 (3.5-6.2) OS lens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stapeltje k#tlenzen en een Tamron 55-200vooral die laatste bevalt erg goed! en dat word een ringweekendje dus?
Daar heb je niks aan op de ringquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:17 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik heb nu een Canon 1000D met Sigma 18-200 (3.5-6.2) OS lens.
Nu nog op zoek naar een leuke macrolens
Ben aan het shoppen naar een 166quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:57 schreef Paladijn het volgende:
Bo, wat moest jij helemaal in Maastricht gisteren? Dat is een uithoek vanaf a'dam
En Bas top, toch een knopje of instelling verkeerd gezet?
Toen ik hem aan zette stond er op het display dat hij op Manual Focus stond, dat heb ik veranderd in AF-A. Daarna deed ie het helaas nog niet, na uit- en aanzetten doet hij het wonder boven wonder welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:57 schreef Paladijn het volgende:
Bo, wat moest jij helemaal in Maastricht gisteren? Dat is een uithoek vanaf a'dam
En Bas top, toch een knopje of instelling verkeerd gezet?
is dit niets voor je?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
"heb ik al"
Nee een diesel, ik rij nu veel meer en ik ga er mijn racer mee trekken.
ik neem aan dat je goed onderzoek naar een vervuilde turbo hebt gedaan? de schoepen van de 2,4 turbo's willen nog wel eens door vuil vast komen te zitten, met een vermogensdip tot gevolg.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:48 schreef BoJo het volgende:![]()
![]()
Thanks Lipje, maar ik heb er gisteren eentje gekocht, kijken of ik het red om hem dinsdag over te schrijven en mee te nemen.
jep en fotos komen wel als ik hem hebquote:Op zondag 15 februari 2009 16:56 schreef lipje het volgende:
[..]
ik neem aan dat je goed onderzoek naar een vervuilde turbo hebt gedaan? de schoepen van de 2,4 turbo's willen nog wel eens door vuil vast komen te zitten, met een vermogensdip tot gevolg.
Verder..........FOTO'S
ik ken iemand die trekt met een 156V6 een trailer en een defecte 156 eropquote:Op zondag 15 februari 2009 17:48 schreef PeuRac het volgende:
Met een 166 mag je geen trailer + 155 trekken hoor
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:48 schreef PeuRac het volgende:
Met een 166 mag je geen trailer + 155 trekken hoor
Waarover?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe me best doe me best![]()
Twijfel alleen nog een heeel klein beetje
Da's lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Qua afstand niet, moet iedere dag 90 km rijden (heen en weer)... Maar qua tijd ben ik er sneller dan op de idustrieterreinenin Leeuwarden in de spits, omdat ik mooi om de stad heen kan, en bijna het hele stuk autowegBolsward.
Dan zullen ze dat duidelijk moeten veranderen, dat is een onwerkbare situatie. Bij KPN werkt meer dan 30.000 man maar dat is heel overzichtelijk en duidelijk geregeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn ervaring is helaas andersom Herm... Onze oude vestiging had 8 MT leden op de 80 totaal wat prima werkbaar was, momenteel zijn we onderdeel van een bedrijf van 5000 man waarbij er zoveel management lagen boven me zitten dat vrijwel niemand weet waar hij/zij toe gerechtigd is en dus de boot af houdt... bureaucratie ten top
De beste managers die ik tot nu toe meegemaakt heb zijn degenen die zowel op het technisch vlak als functioneel mee kunnen praten. Helaas lopen er alleen teveel goudzoekertjes rond die van beiden geen kaas hebben gegeten... die pik je er ook meteen uit momenteel gezien ze lopen te 'netwerken' bij het hogere management gezien er 350 man uitmoeten eind volgende maand
Ben junior business consultant. Projectleider in opleiding at the moment bij KPN. Enne... De concurrent...? Wij zijn een stuk groterquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef PeuRac het volgende:
hey Herm, zie dat je bij een concurrent werkt. Wat doe jij daar precies?
of ik het wel of niet moet kopenquote:
Zoals ik al eerder zei, het gaat er niet om welk naampje ze aan het beestje geven, maar wat je doet. Jij kunt account manager genoemd worden, maar feitelijk gewoon inkoper zijn. Ze kunnen Lex hoofd logistiek, manager binnenkomende goederen, of logistiek medewerker noemen, hij voert nog steeds hetzelfde uit.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef PeuRac het volgende:
zolang jij Junior bent zijn wij geen concurrent, die werken bij ons niet![]()
En het heeft niet zozeer met de grote van het bedrijf te maken maar met welke gebieden je werkt.
Overigens moet ik eigenlijk nog wat werken vanavond, maar heb niet zoveel zin.
beetje overkill hier in mijn huisquote:Op zondag 15 februari 2009 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? Wat doe jij eigenlijk tegenwoordig?
De 8000 is dan gewoon ook het mooiste. Ik zou er nooit zoveel geld aan uitgeven, maar als ik jou was zou ik het gewoon doen. Desnoods verkoop je de 4000quote:Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
beetje overkill hier in mijn huis![]()
beolab 6000 op de slaapkamer. En in de huiskamer komen dan de Beolab 8000 en 4000![]()
nu heb ik de 6000 in me woonkamer staan en de 4000 op me slaapkamer.
Aan de andere kant heb ik altijd al de 8000 willen hebben
En ik werk sind een jaar bij een computergroothandel en consumenten winkel in 1.
De 4000 heb ik voor zo een scherpe prijs kunnen kopen, dat het zonde is deze weg te doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De 8000 is dan gewoon ook het mooiste. Ik zou er nooit zoveel geld aan uitgeven, maar als ik jou was zou ik het gewoon doen. Desnoods verkoop je de 4000
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En nog één uit de categorie, wie de bal kaatst...: Jij hebt geen HBO+ en/of uni afgerond dus zou je brief/CV gelijk in de prullenbak belanden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag verloopt de APKIk zweet nog niet
Maar goed, zaterdag de Racing Expo
![]()
Woont Hugster tegenwoordig in Utrecht btw? Zag hem of zijn dubbelgangster gisteravond om een uur of acht bij Mr jacks voorbijfietsen.
nou, jippie!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:28 schreef Ballebek het volgende:
En toen was het alweer dinsdag, een stuk dichter bij het weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |