ik was nog vergeten dat er voor een paar duizend euro aan spullen in de auto ligt, die zijn het wel waardquote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef PeuRac het volgende:
Is die auto je nog een vlucht waard?![]()
ik had zo'n auto toch lekker lokaal verkocht aan de schroothoop.
welke niva komt haalt de meeste meters door de grindbakquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik een ringmeet opperen bij de ladaclub?
even verbeterd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
welke niva komt haalt de meeste meters door de grindbak
ik vind de voorkant niet mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:00 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De grote viel me tegen.. je kan 2 kinderen achter in kwijt, maar dan moeten de stoelen wel naar voren, en het liefst het dak eraf.
Dan stort je er toch beton inquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:21 schreef PeuRac het volgende:
Moet zodadelijk naar de tandarts, heb gisteren een vulling uit een kies gebetenterwijl ik in een verbouwing zit en helemaal geen tijd hiervoor heb.
Dan kan je hoog pissen, woon op de 18e verdieping.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik jou buurman was zou ik ook tegen je muur aan pissen.
137, maar ik zat het hele programma op de hometrainerquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
IQ van 144, mijn hersens zijn weer terug
wel een antwoordquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:08 schreef Paladijn het volgende:
Zie ik er uit als een wildwaterbanende neger?
[ afbeelding ]
Maar idd, Accord lampjes
[ afbeelding ]
als je een 1.9 TDI hebt is het 105 pk.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef PeuRac het volgende:
Damn, denk je een Golf V Sportline te krijgen, krijg ik een Tourangelukkig wel met 6-bak en BT carkit (radio)
Morgen eens opzoeken welke versie het is, want voor een 90pk trekt die wel goed. Vermoed dat het de 110pk is.
@Vlad, van een Honda Accord, maar dat was een alfa?
Heyquote:
ik moest een half jaar langer bij t-mobile blijven, weet nog steeds niet of ik het tof vindt. En op de kerstbijeenkomst was het al paniek dusjah, we zien het wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:12 schreef Paladijn het volgende:
egwelMaar ik heb niet zoveel pics van 155's
Is de 'paniek' al toegeslagen bij jullie trouwens? ATOS/Logica medewerkers vulden de straat hier gister op, geeft geen lekkere vooruitzichten voor de detacheringsmarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |