Dat dacht ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Bavariaquote:
Jij brengt anders ook niet veel leuks binnen schatquote:
kusje op je wetenschapsknobbelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef Florian_ het volgende:
bijgaand
bij deze
opmerking
plaats ik gaarne
een tvp
Door de Bavaria ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bavaria![]()
Wie weet waarom Telstar - VVV is stilgelegd?
Een knobbel bij je kringspier,quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
kusje op je wetenschapsknobbel
die helaas niet-spuitend is
gr
woekering daar?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een knobbel bij je kringspier,
pijnlijke momenten in het water-closet,
auw.
Geen kutteams in de OP, je weet zelf!quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Geen kutteams in de OP, je weet zelf!
los van het feit een duivel te zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Schatjes, ik verlaat jullie. Fijne avond!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Schatjes, ik verlaat jullie. Fijne avond!
Beterbed is al dicht,quote:
je moeder is een hoerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Beterbed is al dicht,
dus uit met de pret,
geen retteketet.
Voetbal!quote:
op zich lolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Beterbed is al dicht,
dus uit met de pret,
geen retteketet.
ik ga keihard zuipenquote:
Zolang FC Zwolle nog achter staat, hoor je mij nog niet klagen!quote:
Was dat niet Grolsch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef padlarf het volgende:
Morgen nog in de aanbieding bij de plus, 8,99 per krat, jwz
Maar een rivier van genot,quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
op zich lol
kan je niet peilen
maar als de squirt stroomt
laat haar gaan
hahaha
Dicht-battlequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
je moeder is een hoer
en je vader is een slet
Zwollequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zolang FC Zwolle nog achter staat, hoor je mij nog niet klagen!
Da's deze week bij AH.quote:
Wtf..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een knobbel bij je kringspier,
pijnlijke momenten in het water-closet,
auw.
Uitslaag rivaal is belangrijker als uitslag van GAE zelfquote:
Klopt, maar ik zag ook 24packs met halveliterblikken staanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's deze week bij AH.
Maar Jupiler zit in van die kleine homoflesjes van 25cl, dat is een beetje jammer.
Er zijn ook 0,5 liter blikken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's deze week bij AH.
Maar Jupiler zit in van die kleine homoflesjes van 25cl, dat is een beetje jammer.
Waarom is VVV stilgelegd?quote:
de implantaten met hun wisselspanningquote:
Ik zie jouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:33 schreef Silentalarm het volgende:
harreuw
En dan om lekker te socializen lekker FOK'en?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:37 schreef Silentalarm het volgende:
lekker bij bloodysunday bieren en frituren. het leven is mooi.
op de een of andere manierquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
Nu op comedy central, southpark goes the day after tomorrow![]()
Beter flikkert Andries Ulderink hier even scorende spits in, even die puntjes veilig stellen.quote:
duidelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
jo, ben ik weer
maar ik ga weer want ben weekend alleen thuis en skaff-a is er, lekker smoken enzo.
smoke zequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
jo, ben ik weer
maar ik ga weer want ben weekend alleen thuis en skaff-a is er, lekker smoken enzo.
mwah, we kijken een led zeppelin dvd, ondertussen mobiel fokken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En dan om lekker te socializen lekker FOK'en?
Ik heb op mijn beurt dan weer niet met mensen die als een aap typenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
op de een of andere manier
heb ik niets met s.park
al die sp.ava's snap ik ook niet
wel lachen, die hun
smaak blijft dus goed
geen zorgen
Wie z'n kloon is het ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:37 schreef Silentalarm het volgende:
lekker bij bloodysunday bieren en frituren. het leven is mooi.
aangenaamquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb op mijn beurt dan weer niet met mensen die als een aap typen
respect voor miver verlepte grftak.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb op mijn beurt dan weer niet met mensen die als een aap typen
sorry, heb ik niet. voor zijn stijjl van typen dan, misschien wel voor de persoon.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
respect voor miver verlepte grftak.
Hoe krijg je het verzonnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
aangenaam
lief pluizig wezentje
hun voor jou!
de takkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
respect voor miver verlepte grftak.
hij is coool. en zn typsoort past bij hem. respect.wquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
sorry, heb ik niet. voor zijn stijjl van typen dan, misschien wel voor de persoon.
De klok zegt:: bijna 10 uurquote:
de vuistquote:
Waarom zitten wij eigenlijk op Fok! terwijl we gewoon bij elkaar zitten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:57 schreef Silentalarm het volgende:
mensen ik ga er weer van door. ff sociaal doen. laer.
het contrastquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hij is coool. en zn typsoort past bij hem. respect.w
waarom voelde ik hem al naderen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ha ha ha ha ha ha goeie grap devvie
Pics?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |