Toch wel met magere melk he? En geen suiker want je moet afvallenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tis cappuccino schat, cap-pu-cci-no!
Oehh. graag!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Brendaaaaaah!
Kopje cappuccino? (zie vorige pagina)
Ook niet vervelend.quote:
Biologische halfvolle (helaas, schuimt minder goed op) en met zoetjes, jaja!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toch wel met magere melk he? En geen suiker want je moet afvallen
Sex dan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet realistisch blijven
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet realistisch blijven
Ja daag, als jullie dan toch sexen, maak t dan dampend en stampend! (bren heeft toch geen buren die er last van hebbenquote:
The memoriesquote:
Ah, dat laatste scheelt natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja daag, als jullie dan toch sexen, maak t dan dampend en stampend! (bren heeft toch geen buren die er last van hebben)
quote:
Bed laten stampen schatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat laatste scheelt natuurlijk. Maar 'stampend'? Ik houd niet zo van trampling.
quote:
Zeker! ik sta weer vooraan met mijn vlaggetjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
! Voor jou als fervent vogelspotter toch wel?
neem n schommelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat laatste scheelt natuurlijk. Maar 'stampend'? Ik houd niet zo van trampling.
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, optiefen, John![]()
![]()
.
We gaan met z'n allen weer niet kijken naar je programma.
Let`s get back to buisness en laten we weer een leuk laatste uur van Ekstra Weekend makenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, optiefen, John![]()
![]()
.
We gaan met z'n allen weer niet kijken naar je programma.
Ik ga het even in de gaten houdenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze stond op Eurosonic, dus ik weet niet of ze in een programma over Noorderslag zit. De komende tijd is ze o.a. in het voorprogramma van Milow en Novastar te vinden.
Roel, seriouslyquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben allergisch voor John Williams.
Jeukt het ook zo bij jou ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben allergisch voor John Williams.
Desnoods geen gast want de afl. van vorige week was echt geniaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgende keer weer een leuke gast
Roel is samen met nog een aantal personen hier professioneel azijnzeiker, en ze worden er door flink te oefenen steeds beter in!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Roel, seriously
Je hebt toch niet heel de afl zitten sjacho'en he? kHeb me kapot gelachen!
Je houdt wel van zelfkastijding, al maakt hij wel is leuke programmas , maar dat komt meer door de mensen bij wie hij langs gaatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Praat voor jezelf![]()
Ik ga kijken hoor John
Nee hoor. Alleen als die John in beeld of aan het woord was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Roel, seriously
Je hebt toch niet heel de afl zitten sjacho'en he? kHeb me kapot gelachen!
Ik merk t!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roel is samen met nog een aantal personen hier professioneel azijnzeiker, en ze worden er door flink te oefenen steeds beter in!
Ik voel me niet aangesproken want ik vind John Williams een leuke gastquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roel is samen met nog een aantal personen hier professioneel azijnzeiker, en ze worden er door flink te oefenen steeds beter in!
Het valt me wel op, hoe negatiever Roel is, hoe positiever is TheZapsterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n positieve momenten. Méér dan negatieve, maar dat schijnt niet op te vallen. Schijnbaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het valt me wel op, hoe negatiever Roel is, hoe positiever is TheZapster
Het is soms wel hele zure azijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik merk t!
Zo lang ze t enkel doen om te fucken, en niet echt zo ingesteld zijn... zou me toch een erg zuur leven lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |