Het kon dus nog ergerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Ze kwam idd wat tekort qua stem. Maar goed dat ze Selah Sue daarna niet lieten horen
Jaja. Puntje van m'n stoel!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef TheZapster het volgende:
Kijk dat is nou interessant!
John Williams gebruikt 4 keer per week een magnetron.
Ik schrijf 't ff op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef TheZapster het volgende:
En dat mis ik allemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef TheZapster het volgende:
Sterktequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:49 schreef on_air het volgende:
Nou; Scoop ingepakt in Roospakpapier.
Nu lekker door de regen.
Menschen; adieu.
Ik dagelijk , flesje melk warm makenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef TheZapster het volgende:
Kon nog erger? Je moet blijkbaar nog kennis maken met Selah Sue. Je wilt niet weten wat er uit de strot van een klein 19-jarig meisje kan komen. Bij 3voor12 Song van het Jaar zong ze Mercy samen met Triggerfinger. Dat was wel eenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het kon dus nog erger. Aan de andere kant schijnt Krause echt DRAMATISCH te zijn geweest..
Dit is nog wel te pruimen maar de band vind ik welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, Zapstertje dit is toch wel lollig?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, het duurde ff, maar even lekker onverdeeld genoten van een perfect gezette cappuccino!
Men neme een kannetje, vullen dat met melk, en schuimen dat op!
[ afbeelding ]
Dan pakt men een cappuccinomok, zet deze onder de koffiezetautomaat, drukt op het knopje zodat de bonen vers gemalen worden en er komt koffie in het kopje! (de techniek van tegenwoordig!)
[ afbeelding ]
Dan schenkt men de opgeschuimde melk erbij...
[ afbeelding ]
Tadaa!!
[ afbeelding ]
Beetje cacao erop strooien (in mijn geval: veel cacao erop strooien)...
[ afbeelding ]
En genieten maar!
[ afbeelding ]
Werden er nog bepaalde iemanden van het podium geduwd?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Timo20 het volgende:
Van gisteren:![]()
![]()
![]()
heerlijk kippenvel moment, met z`n allen meezingen
Zegt mij echt helemaal niets hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kon nog erger? Je moet blijkbaar nog kennis maken met Selah Sue. Je wilt niet weten wat er uit de strot van een klein 19-jarig meisje kan komen. Bij 3voor12 Song van het Jaar zong ze Mercy samen met Triggerfinger. Dat was wel eenwaard.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!
Oke, ik ben wat laat, maar ik heb wel 4 dagen weekend nuen ik ga morgen en zondag naar Antwerpen
Komt door die snert-Losing My Religionquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit is nog wel te pruimen maar de band vind ik wel![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
Oke, ik ben wat laat, maar ik heb wel 4 dagen weekend nuen ik ga morgen en zondag naar Antwerpen
Is gewoon te veel gedraaid, het nummer is gewoon mooi.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Komt door die snert-Losing My Religion.
Nopequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Werden er nog bepaalde iemanden van het podium geduwd?
HEY HEY HEY!!!Ook jij kunt te ver gaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daar is video-editing voor uitgevonden. Kan je het er prima mee afknippen, en het geluid en beeld is dan ook gelijk synchroon.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef Feivel1 het volgende:
Helaas. Ik heb hem wel opgenomen, maar ik mag hem niet uploaden.
R.E.M Zit er in, en das van WMG.
En everybody hurtsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze stond op Eurosonic, dus ik weet niet of ze in een programma over Noorderslag zit. De komende tijd is ze o.a. in het voorprogramma van Milow en Novastar te vinden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zegt mij echt helemaal niets hoor. Zal nog wel komen als ze zo goed is
.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
Oja, die ook. Wat een drama!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En everybody hurtsen shiny happy people
![]()
Tis cappuccino schat, cap-pu-cci-no!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Hmmm! Krijg zin in warme chocolademelk !
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tis cappuccino schat, cap-pu-cci-no!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |