Nee best nog wel zwaar. Hassan vertelde mij later dat hij een maand eerder wel een set gekocht had maar die begonnen na een paar keer afwassen zonder af te drogen al te roesten.quote:
Wat had Hassan dan verwacht voor 20 euro?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee best nog wel zwaar. Hassan vertelde mij later dat hij een maand eerder wel een set gekocht had maar die begonnen na een paar keer afwassen zonder af te drogen al te roesten.
Kun je nog beter plastic hebben iddquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee best nog wel zwaar. Hassan vertelde mij later dat hij een maand eerder wel een set gekocht had maar die begonnen na een paar keer afwassen zonder af te drogen al te roesten.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
neuken..........
hihi
je zei neuken........
Goh.. je verwacht het niet he, bij een 26-delige messenset voor 20 euro waar ook nog de helft winst van is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Later Ruudquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van.
Lijst met genodigden wordt nog samengesteld en hier gepubliciteerd. Stay tuned.![]()
Ciao![]()
De hoofdprijs natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat had Hassan dan verwacht voor 20 euro?
Maar hij heeft er wel een koffer voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
De hoofdprijs natuurlijk![]()
Overigens Hassan zat voor 25 in het schip.![]()
Nog een ander weird belgisch gebeuren:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)bende_van_nijvel.xml
O, wat jij vanmiddag mailde?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar we zouden het over een ander onderwerp gaan hebben.
ADO had gisteren zijn beste wedstrijd van het seizoen.quote:
Moeten ze elke week doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:32 schreef Coos het volgende:
[..]
ADO had gisteren zijn beste wedstrijd van het seizoen.
Ah kijk, je zei al dat je er nog op terug zou komen.quote:
quote:
Dat doe je toch gewoon zelf.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:37 schreef Coos het volgende:
Hoe voelt dat nou zo de eerste keer APK of zei je gewoon dat je aan de chemo zat?
Dan lig ik straks met honderd hechtingen en een drain naast Matharaquote:
Ja, vertel eens!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
Ga je die nieuwe film met Tom Cruisecontrol nog kijkenGert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |