Daar heb ik nog wel opties voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]Danku! Ik ben heel blij dat mijn soep wit is, dan projecteer ik het iig niet op m'n eigen soepie
Nou denk ik door mezelf weer aan projectiel kotsenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]Danku! Ik ben heel blij dat mijn soep wit is, dan projecteer ik het iig niet op m'n eigen soepie
Met groene stukjesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel opties voor
Cyanide and Happinessquote:
ik ben gewoon thuis iig dus mocht je denken mij te zien heb je het mis!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:55 schreef Sander het volgende:
Ik herken nog niemand in de $$!
* Yashaaaaa is blij dat ze een week in schotland zit dadelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat staan wel denks
lekker haggis etenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
* Yashaaaaa is blij dat ze een week in schotland zit dadelijk
Dan blijft het dus lang genoeg staanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
* Yashaaaaa is blij dat ze een week in schotland zit dadelijk
Jah inderdaad, hm bah, wat nuquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan blijft het dus lang genoeg staan
Maandagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een week zonder Yashi. Wanneer vertrek je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
blijf je bij yas slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |