quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Motivatieles door Piet; les 1
Samen studeren werkt niet. Tot de volgende keer bij les 2.
Juh dat had ik ook al bedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
En al die andere keren kwam je laveloos thuis.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb best wel eens met succes samen iets met iemand geleerd
![]()
Als je tijdens een college, waar je amper iets anders kan doen, al je aandacht er niet bij kan houden (weet niet of 't zo is, maar stelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar misschien als ik het als achtergrond geluid op zet, dat ik er wel iets van op steek
Ik doelde ook meer op regelmaat als dat ik nu al 2 maanden geen college heb..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, had ineens inspiratie voor een halve alinea![]()
[..]
Waarom was die regelmaat er afgelopen semester niet dan? Is niet als kritiek bedoeld, maar ik vraag me af waar dat nu dan ineens vandaan komt.
Samen studeren is al snel te gezelligquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weet je hoeveel andere dingen je tijdens een college kan doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je tijdens een college, waar je amper iets anders kan doen, al je aandacht er niet bij kan houden (weet niet of 't zo is, maar stel), dan weet je 't antwoord zelf ook wel
.
Ja daarom vroeg ik het, ik dacht al dat het met je collegerooster te maken had.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doelde ook meer op regelmaat als dat ik nu al 2 maanden geen college heb..
Hmm ik ben eigenlijk best voor samen studeren, als de ander ook maar stil kan zijn voor het grootste deel van de tijd. Daarom heb ik ook om huiswerkbegeleiding gevraagd vroeger, ik vond het fijn om met meerdere mensen tegelijk aan het werk te zijn, dat motiveerde me.. en dan waren we niet eens met hetzelfde bezig of wat dan ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Samen studeren is al snel te gezelligwel handig dat je eventueel van elkaar kan leren.
Maar echt studeren doe ik liever alleen, heel vroeg in de ochtend.
Klopt helemaal. Dan ga je alleen maar zitten lullen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
uit mijn scriptie
Ik heb geprobeerd mij zoveel mogelijk aan de opdracht te houden “leg ons niets uit, wij weten het wel”, maar dat is best moeilijk, want wat kan ik jullie dan nog vertellen in een scriptie om mijn mening bijstand te geven. Ik hoop dus dat jullie ervan uit willen gaan dat alles wat ik ‘verhalend’ vertel, de dingen die jullie al jarenlang doorhadden, gebruik om mijn eigen standpunt in deze te onderbouwen door aan te geven wat ik geleerd heb, niet omdat ik verwacht dat ik jullie iets heel nieuws en innovatiefs ga (en op dit moment kan) vertellen.
Jup want dan is het dinsdag middag om half 1 zo van, ah morgen ben ik ook tot half 4 vrij kan dan wel.. En dan is het op woensdag, ah morgen ben ik tussen half 1 en half 4 vrij doe ik dan wel.. En dan ist donderdag en dan ist vrijdag ben ik vrij doe ik dan wel.. En dan ist weekend.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het, ik dacht al dat het met je collegerooster te maken had.
Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is jezelf aan het werk te krijgen als je zo weinig les hebt
* schuldigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je tijdens een college, waar je amper iets anders kan doen, al je aandacht er niet bij kan houden (weet niet of 't zo is, maar stel), dan weet je 't antwoord zelf ook wel
.
Het zal ook wel per persoon verschillenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm ik ben eigenlijk best voor samen studeren, als de ander ook maar stil kan zijn voor het grootste deel van de tijd. Daarom heb ik ook om huiswerkbegeleiding gevraagd vroeger, ik vond het fijn om met meerdere mensen tegelijk aan het werk te zijn, dat motiveerde me.. en dan waren we niet eens met hetzelfde bezig of wat dan ook.
Juh naja moblo en ik zullen ook niet met hetzelfde bezig zijn, en ik vind het best een keer het proberen waardquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm ik ben eigenlijk best voor samen studeren, als de ander ook maar stil kan zijn voor het grootste deel van de tijd. Daarom heb ik ook om huiswerkbegeleiding gevraagd vroeger, ik vond het fijn om met meerdere mensen tegelijk aan het werk te zijn, dat motiveerde me.. en dan waren we niet eens met hetzelfde bezig of wat dan ook.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
! 4x gelezen, ik snap 't niet
. De lengte van de zinnen alleen al
!
Jup! Of gewoon met iemand anders meelopen als die gaat roken, doen mensen uit mijn klas ook vaak.. al betwijfel ik of dat net zo chillend werkt.quote:
Ja joh, help Yashi ff aan 't roken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef LastRequest het volgende:
Roken helpt in deze ook vind ik... als ik merk dat ik echt al 10x hetzelfde stukje gelezen heb en het nog niet blijft hangen, ff rustig buiten staan en over iets anders babbelen.. weer naar binnen en aan de slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |