Disjfa heeft toch alle plaatjes en prenten van hun? Daarom deze TT!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Nick & Simon
En ja, ik ben een enorm stuk manvlees.
Waarom zou die? hij kan ook de hele dag Oranje TV kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa heeft toch alle plaatjes en prenten van hun? Daarom deze TT!
wroarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Nick & Simon
En ja, ik ben een enorm stuk manvlees.
Serieus.. Gast.. Ik sta lekker voor mezelf te koken.. Moet even wachten tot de pasta gaar is.. Ververs in de tussentijd deze pagina en ik heb pardoes geen honger meer... Bedankt..quote:
Goed voor de lijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus.. Gast.. Ik sta lekker voor mezelf te koken.. Moet even wachten tot de pasta gaar is.. Ververs in de tussentijd deze pagina en ik heb pardoes geen honger meer... Bedankt..
Dat is in het centrum, en daarom ga ik er ook wel heenquote:
quote:
Jij als fan mag me op de hoogte houden als ze naar So What komen.. Dat is immers 5 minuten lopen bij m'n huis vandaan..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Nee maar echt, als Believe is a Doubt zich een keer verlaagd tot Gouda niveau, moet je er heen gaan, want ze zijn immers; de beste band van nederland
Ik zal ze vanavond vragen of ze toevallig een privé concertje voor je willen spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij als fan mag me op de hoogte houden als ze naar So What komen.. Dat is immers 5 minuten lopen bij m'n huis vandaan..
Oh, De Gonz mag ook, Da's 6 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |