Misschien niet optimaal, maar ik had het idee dat het verkopen wel een stuk sneller ging. Bovendien zijn de resultaten altijd goed geweest.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:37 schreef Rejected het volgende:
[..]
Dan speelde je voorheen niet optimaal
Maar thanks, ben nog een beetje aan het uitzoeken welke waarde ik ongeveer moet pakken.
De grens is 10 miljoen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:49 schreef Rejected het volgende:
Tot welke waarde worden spelers door de pc gekocht denk je?
Sinds de update niet meer. Spelers worden nu maximaal voor bedragen van iets boven de waarde verkocht.quote:
Dat is eigenlijk ook wel terecht, die woekerwinsten die je kon behalen met dramatische spelers sloegen ook nergens op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:35 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Sinds de update niet meer. Spelers worden nu maximaal voor bedragen van iets boven de waarde verkocht.
We zijn geen kloon van elkaar, ik wist pas dat er een user wensmeester was toen ik in dit topic kwam.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:26 schreef Rejected het volgende:
Huh, is dat niet jouw kloon?
Dat dacht ik namelijk
Ik mag toch hopen dat je niet nog steeds in 428 zit, want ik zit er nog steedsquote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef WensMeester het volgende:
Ik kwam erachter in de tijd dat er nog een stadion overzicht in het Ajax topic stond, waaruit bleek dat we ook nog eens in hetzelfde vak zaten toendertijd... (428)
En?quote:Op zondag 29 maart 2009 03:38 schreef Roberto258 het volgende:
Beker gewonnen met Valencia, en aankomende nacht de laatste competitiewedstrijd, bij winst kampioen..
Ik ben sinds dit seizoen (helaas) verhuist naar vak 414...quote:Op maandag 30 maart 2009 19:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet nog steeds in 428 zit, want ik zit er nog steeds.
Ik speel op dit moment met AZ, die ook doelstelling 4 hebben. Ik speel 4-3-3 met zoek de vleugels. Verder speel ik inderdaad erg aanvallend met aanvallers die alleen aanvallen, middenvelders die mee aanvallen en verdedigers die achterin blijven om voor een beetje balans te zorgen. Ik heb na 15 wedstrijden 45 punten, dus het slaat wel goed aan lijkt me.quote:Op zondag 5 april 2009 11:43 schreef Thyx het volgende:
Heeft iemand een goeie tactiek voor doelstelling 4 teams? Twente in dit geval, dacht zelf aan gewoon aanvallend...
Dat 451 vind ik altijd zo'n laffe tactiek, maar het werkt inderdaad wel en is heel moeilijk te bespelen. Ik gebruik nooit een commercieel manager, zo'n man stelt dan toch maar weer extra eisen meestal, waardoor je er eigenlijk niets mee opschiet.quote:Op zondag 5 april 2009 17:37 schreef Rejected het volgende:
Ik heb de dubbel gepakt met Twente: 451 schiet van afstand
Wanneer is een goed moment op de Commercieel manager te gebruiken? Is het verstandig hem in de voorbereiding te gebruiken?
Het is waar het is aan de smalle kant maar heb er niet veel last van als ik maar goede spelers heb.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef thewishmaster het volgende:
De selectie is wel aan de smalle kant met vier verdedigers en vier aanvallers, hopelijk heb je niet teveel last van blessures of schorsingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |