quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef veldmuis het volgende:
http://www.nationalebedri(...)belink-Entertainment
Ik dacht dat hij een grapje maakte_
Hahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef veldmuis het volgende:
http://www.nationalebedri(...)belink-Entertainment
Ik dacht dat hij een grapje maakte_
Fredje de ZZP'er.quote:Aantal medewerkers: 1
Net als bij commerciële dusquote:
Hehe ja, daarom ben ik nog blijven luisteren. Normaal schakel ik dan naar m'n mp3'tjes.quote:
kan, ik luister via winampquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij loopt mijn stream iets achter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Moet ik hieruit constateren dat je een taalpurist bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het is verdomd irritantquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet ik hieruit constateren dat je een taalpurist bent
Tegen jouquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze reactie snap ik dan weer nietXD tegen wie heb jij het
Agh so, never mindquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Tegen jouHet gebruiken van "is" ipv "eens" is irritant
VLVODAAHF...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
LIT was wel 'n geinig intro van VLVODAAHF, maar LIT II is echt ruk....
Mwah, niet echt overdreven ofzo, maar ik kan me er soms wel aan ergeren. Net als bij "me huis, me auto", etcetera....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet ik hieruit constateren dat je een taalpurist bent
Agh soquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mwah, niet echt overdreven ofzo, maar ik kan me er soms wel aan ergeren. Net als bij "me huis, me auto", etcetera....
En namen van artiesten en/of platen verkeerd schrijven/typen of uitspreken, daar heb ik ook 'n hekel aan!!
Ik had geen zin om die titel helemaal te typen, maar vooruit dan maar; Viva la Vida or Death and All His Friends.quote:
Ik dacht dat het een festival was ofzoXD of een award showquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik had geen zin om die titel helemaal te typen, maar vooruit dan maar; Viva la Vida or Death and All His Friends.
Truequote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:06 schreef veldmuis het volgende:
Die verleidelijke14gast deed het best okay.
Ik lees net pas in "dat ene topic" dat Spaceman de MH is.quote:
I know, and I don't like it.quote:
Human en Goodnight, Travel Well blijf ik wel tof vinden, maar bij de rest van de platen die erop staan schommelt 't echt heen en weer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:18 schreef Piles het volgende:
Day & Age is aan te horen, niet top. Oude albums/nummers zijn beter
Denk ik.Misschien dat ik daar over 2 weken anders over denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |