Het was heineken jaquote:Op maandag 26 januari 2009 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bier, vies? hoe kom je erbij...
je bent duidelijk geen 19 meer...![]()
.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:39 schreef draculettetje het volgende:
klop klop
kom heel even buurten!
hallo allemaal!
dat is geen bier, maar hondenpisquote:
smaken verschillen...quote:Op maandag 26 januari 2009 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is geen bier, maar hondenpis
WLquote:Op maandag 26 januari 2009 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
draakje![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het ?
het zit je geloof ik allemaal niet mee, en dat is nogal zwak uitgedrukt natuurlijk
Draakje!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:39 schreef draculettetje het volgende:
klop klop
kom heel even buurten!
hallo allemaal!
succes dan straks en doe rustig aan he!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
WL![]()
tja ik kan idd wel een beter begin van het nieuwe jaar bedenken maar ach het gaat steeds beter!
zo naar de arts voor controle en daarna zien we wel weer!
hihi dankquote:Op maandag 26 januari 2009 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Draakje!!!
leuk dat je ff langskomt!
Een beetje Freddy de schuld geven... durf je welquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben blij dat je het met me eens bent
mogge smokezquote:Op maandag 26 januari 2009 09:39 schreef draculettetje het volgende:
klop klop
kom heel even buurten!
hallo allemaal!
Dan begrijp je ook wrm ik het vies vondquote:Op maandag 26 januari 2009 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is geen bier, maar hondenpis
Ik hoop dat je er snel weer helemaal bovenop bent draakjequote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
WL![]()
tja ik kan idd wel een beter begin van het nieuwe jaar bedenken maar ach het gaat steeds beter!
dank je, ik doe mn bestquote:Op maandag 26 januari 2009 09:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er snel weer helemaal bovenop bent draakje
.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
WL![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan begrijp je ook wrm ik het vies vonden wrm ik er de volgende dag naar van was
niks met vrouw zijn te maken. Maar ja...Grolsch of Amstel of voor mijn part Warsteiner schenken ze niet in de HMH
doh
sry was je vergeten te typen toen iemand beldequote:Op maandag 26 januari 2009 09:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wrom mogguh smokez en niet mogge draakje?
hihi vind ik zelf ook wel, heb er echt genoeg van!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
goed om te horen dat het iig beter met je gaat hoor
smokez??? ik nie snap nie...quote:
nou het is je vergevenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef Friday12 het volgende:
ik dacht dat het smoke was sry het is maandag
nou vooruit dan maarquote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef Friday12 het volgende:
ik dacht dat het smoke was sry het is maandag
Bier vies?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Donderdag bij Oasis ging ik bier drinken....gewoon omdat ik geen zin had om weg te lopen (vond ik zonde) gadverdamme man..wat vieswas er de volgende dag beetje iew van
Draaaaaaaaaaakje!!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:39 schreef draculettetje het volgende:
klop klop
kom heel even buurten!
hallo allemaal!
Hoe lang is het geleden dat jij dat gezegd heb sgele? dat bier vies is...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |