gezelligquote:Op maandag 26 januari 2009 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou meer dan anders in ieder gevalbij de verkoopadministratie krijg ik weinig kans..hier iets meer
mooi! niet te zuinig ookquote:Op maandag 26 januari 2009 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja, weekend kan altijd beter dan afgelopen weekend, maar daar hebben we er nog genoeg van dit jaar
Voor pampus? Gezopen ?
Dan ga ik uiteraard weer hahahaquote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Wanneer komen ze weer terughaha...
WLquote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh debbie![]()
![]()
[..]
mooi! niet te zuinig ookmerk ik dat ik ook een dagje ouder wordt
Achja, weten dat je ouder wordt, maar nog lekker kunt zuipen is toch niet zo'n heel groot probleem?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh debbie![]()
![]()
[..]
mooi! niet te zuinig ookmerk ik dat ik ook een dagje ouder wordt
neuh dat niet nee, maja , zondag geen reet gedaan. ben savonds pas gaan douchen zelfsquote:Op maandag 26 januari 2009 09:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Achja, weten dat je ouder wordt, maar nog lekker kunt zuipen is toch niet zo'n heel groot probleem?
Donderdag bij Oasis ging ik bier drinken....gewoon omdat ik geen zin had om weg te lopen (vond ik zonde) gadverdamme man..wat viesquote:Op maandag 26 januari 2009 09:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Achja, weten dat je ouder wordt, maar nog lekker kunt zuipen is toch niet zo'n heel groot probleem?
bier, vies? hoe kom je erbij...quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Donderdag bij Oasis ging ik bier drinken....gewoon omdat ik geen zin had om weg te lopen (vond ik zonde) gadverdamme man..wat vieswas er de volgende dag beetje iew van
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
Hmmm we moeten echt even doorposten... die titel staat me echt niet aan...
quote:
heineken zeker ?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Donderdag bij Oasis ging ik bier drinken....gewoon omdat ik geen zin had om weg te lopen (vond ik zonde) gadverdamme man..wat vieswas er de volgende dag beetje iew van
ben blij dat je het met me eens bentquote:
ik ben het er ook mee eensquote:Op maandag 26 januari 2009 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben blij dat je het met me eens bent
Bier smaakt ook pas lekker als je al aangeschoten bentquote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
vrouwen kunnen gewoon geen bier drinken blijkt alweerquote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Bier smaakt ook pas lekker als je al aangeschoten bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |