Waarom vond je het niet meer boeiend? Ik kan juist nooit wachten tot dat de week voorbij is en er een nieuwe uit is!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik had niet de neiging om elke week een chapter te lezen. Vond het niet heel boeiend meer.
Maar nu kan ik er een hele hoop achter elkaar lezen, en dat is wel tof.
Gewoon die hele verhaallijn met....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:07 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Waarom vond je het niet meer boeiend? Ik kan juist nooit wachten tot dat de week voorbij is en er een nieuwe uit is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil Sasuke, dammit.![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon die hele verhaallijn met....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil Sasuke, dammit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dit gaat niet over de manga of anime, ofwel?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:18 schreef Cahir het volgende:
Kyuubi ging te snel dood... echt zonde, niet eens een gevecht?
Kyuubi is die demon fox van Naruto, je bedoelt zeker de Three Tails...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:18 schreef Cahir het volgende:
Kyuubi ging te snel dood... echt zonde, niet eens een gevecht?
Ooooh, dat lijkt mij dan ook ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:53 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Kyuubi is die demon fox van Naruto, je bedoelt zeker de Three Tails...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon die hele verhaallijn met....Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil Sasuke, dammit.
![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de anime....
WAT een prutseinde en wat duurde die zo goddamn lang. Had liever gezien dat we nog wel iets meer van Tobi hadden kunnen zien. Die gast heeft helemaal geen skillz behalve hard wegrennen.... Wat een lutserIt's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:27 schreef Dethroned het volgende:
Wat betreft de mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:27 schreef Dethroned het volgende:
Wat betreft de mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Picchia op 07-06-2009 23:26:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de anime....
WAT een prutseinde en wat duurde die zo goddamn lang. Had liever gezien dat we nog wel iets meer van Tobi hadden kunnen zien. Die gast heeft helemaal geen skillz behalve hard wegrennen.... Wat een lutser
[/quote
![]()
![]()
Tobi
nee die heeft i wel en meer maar ik spoil niks
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:08 schreef Ge4ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Picchia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef Mr.BomBastique het volgende:
@GrimmjowwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Blij dat die filler eindelijk voorbij is. Al ging die three tails idd wel makkelijk dood opeens. Die Derida gooit wat bommetjes en het is klaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:23 schreef Dethroned het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.animecrazy.net(...)sode-113/#more-39759 nieuwe LQ ep.
Nog wat stuiptrekkingen van de fillers, wat nostalgie en een hoop gepraat maar het gaat weer de goede kant op![]()
Manga spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Manga is uit (al een tijdje maar was vergeten op "invoeren" te drukken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: