SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:00 schreef Blackninjadude het volgende:
Naruto chapter 449 SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]Same here.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was voorspelbaar.
ja dat is heel erg, ik had dat ook eerst rustig 7 afleveringen achter elkaar en vanaf shippuuden 33 ben ik bij en dan is het zwaar kut. Maarja ik kan ook niet bv nu 5 maanden niet kijken en dan een marathonquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Damn. Ik volg deze serie ook, maar niet erg lang. Kom ik van de week aan bij Shippuuden aflevering 111, kan ik hem nergens vinden. Blijkt dat ik nu helemaal bij ben. Ben je eerst gewend om zoveel afleveringen te kijken als ik maar wil, en op ieder tijdstip, krijg je nu dit....
Gisteren aflevering 111 gekeken. Een zo'n klote aflevering die nog geen 20 minuten duurt (zonder introjingle, eindjingle (die beiden echt irritant lang zijn), 'de volgende keer', en dat zgn. grappige stukje op het eind). Een week wachten, op de volgende 20 minuten.....
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
EINDELIJK de fillers zijn afgelopen. Strawberry volgende week zou ik maar kijken als ik jou was!
De manga gaat ook weer de goede kant op na de flut chapter van vorige week.
En flut chapter van deze week vorige week.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De manga gaat ook weer de goede kant op na de flut chapter van vorige week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit topic is zowat dood en er wordt gezeurd over spoilers..
[ Bericht 2% gewijzigd door wc-eend op 06-06-2009 06:23:14 ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:22 schreef wc-eend het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff zoeken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was je gestopt met de manga dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet ik de manga ook maar weer eens up-to-date lezen. Zo te zien is er veel gebeurd.
Ja, ik had niet de neiging om elke week een chapter te lezen. Vond het niet heel boeiend meer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:36 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
was je gestopt met de manga dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |