abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69282050
Weer een week wachten
pi_69297736
Het einde is gelukkig in zicht, aflevering 113 lijkt het begin te zijn van de nieuwe arc...

112 "The Place to Return To" "Kaerubeki basho" June 4, 2009
113 "The Great Snake's Pupil" "Orochi no dōkō" June 11, 2009
114 "The Eye of a Hawk" "Taka no hitomi" June 18, 2009
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:39:58 #253
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_69297872
Dat zou tijd worden. Weet niet eens meer waar we waren gebleven, zolang geleden is het.
pi_69486031
Naruto chapter 449 Spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_69486457
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:00 schreef Blackninjadude het volgende:
Naruto chapter 449 Spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_69493007
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
Same here.
Het was voorspelbaar.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:15:17 #257
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69559967
Damn. Ik volg deze serie ook, maar niet erg lang. Kom ik van de week aan bij Shippuuden aflevering 111, kan ik hem nergens vinden. Blijkt dat ik nu helemaal bij ben. Ben je eerst gewend om zoveel afleveringen te kijken als ik maar wil, en op ieder tijdstip, krijg je nu dit....
Gisteren aflevering 111 gekeken. Een zo'n klote aflevering die nog geen 20 minuten duurt (zonder introjingle, eindjingle (die beiden echt irritant lang zijn), 'de volgende keer', en dat zgn. grappige stukje op het eind). Een week wachten, op de volgende 20 minuten.....
pi_69578556
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Damn. Ik volg deze serie ook, maar niet erg lang. Kom ik van de week aan bij Shippuuden aflevering 111, kan ik hem nergens vinden. Blijkt dat ik nu helemaal bij ben. Ben je eerst gewend om zoveel afleveringen te kijken als ik maar wil, en op ieder tijdstip, krijg je nu dit....
Gisteren aflevering 111 gekeken. Een zo'n klote aflevering die nog geen 20 minuten duurt (zonder introjingle, eindjingle (die beiden echt irritant lang zijn), 'de volgende keer', en dat zgn. grappige stukje op het eind). Een week wachten, op de volgende 20 minuten.....
ja dat is heel erg, ik had dat ook eerst rustig 7 afleveringen achter elkaar en vanaf shippuuden 33 ben ik bij en dan is het zwaar kut. Maarja ik kan ook niet bv nu 5 maanden niet kijken en dan een marathon
pi_69710552
EINDELIJK de fillers zijn afgelopen. Strawberry volgende week zou ik maar kijken als ik jou was!

De manga gaat ook weer de goede kant op na de flut chapter van vorige week.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_69711645
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
EINDELIJK de fillers zijn afgelopen. Strawberry volgende week zou ik maar kijken als ik jou was!

Dank voor de tip.
pi_69713162
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En flut chapter van deze week vorige week.

edit: Ohhh, wacht, die van deze week moet nog komen.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_69719213
Naruto chapter 450 spoilers
SPOILER
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_69731147
eindelijk. Moet de laatste nog kijken, maar ben blij om te horen dat die guren en yuukimaru uit beeld zijn.

Vond trouwens laatst die aanval met allebei die kikkers best vet
pi_69738429
Manga en anime worden eindelijk weer wat spannender.
De naam Yuukimaru kan ik zo langzamerhand wel dromen, graf filler.
pi_69747379
Nu zijn er problemen bij de fansubs omdat er geen raw provider is?
pi_69748459
Hij stond gewoon weer donderdag online, niets gehoord of gelezen over raws.

Manga was goed, morgen de binktopia versie even lezen
pi_69750024
LOL
SPOILER
pi_69759014
Nee, Tsunade is toch de 5e?

ff zoeken..
pi_69759051
Manga..
SPOILER
Dit topic is zowat dood en er wordt gezeurd over spoilers..

[ Bericht 2% gewijzigd door wc-eend op 06-06-2009 06:23:14 ]
pi_69759977
Gebruik nou eens spoilers!
pi_69762399
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:22 schreef wc-eend het volgende:
SPOILER
ff zoeken..
SPOILER
pi_69762408
tvp
pi_69763430
Misschien moet ik de manga ook maar weer eens up-to-date lezen. Zo te zien is er veel gebeurd.
pi_69764815
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet ik de manga ook maar weer eens up-to-date lezen. Zo te zien is er veel gebeurd.
was je gestopt met de manga dan?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_69765348
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:36 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

was je gestopt met de manga dan?
Ja, ik had niet de neiging om elke week een chapter te lezen. Vond het niet heel boeiend meer.
Maar nu kan ik er een hele hoop achter elkaar lezen, en dat is wel tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')