Ik heb de rest van de wedstrijd niet gezien, maar gek dat hij dan blijkbaar zo passief was.quote:Op zondag 25 januari 2009 06:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Eindelijk toont Federer wat meer initiatief.
Gelijk BP's voor Federer.
Ik keek ook pas bij 6-4 0-2 voor Berdych. Maar in de 2e set kon Berdych gewoon lekker spelen. Pakte iedere slicebal van Fed aanquote:Op zondag 25 januari 2009 06:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb de rest van de wedstrijd niet gezien, maar gek dat hij dan blijkbaar zo passief was.
Je was toch voor Federer nu Nalbandian eruitligt?quote:
Nee, voor Murrayquote:Op zondag 25 januari 2009 07:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je was toch voor Federer nu Nalbandian eruitligt?![]()
Ik zit dus echt zo voor de tv:![]()
Wat een drama zeg. Weet iemand wat de backodds van Berdych waren (vlak) voor het begin van de wedstrijd?
Net geen 15. Nu nog op 2.32quote:Op zondag 25 januari 2009 07:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je was toch voor Federer nu Nalbandian eruitligt?![]()
Ik zit dus echt zo voor de tv:![]()
Wat een drama zeg. Weet iemand wat de backodds van Berdych waren (vlak) voor het begin van de wedstrijd?
Ik wilde wedden maar ik kan niet in Australie wedden op Betfair (moet je een kopie van je paspoort en je creditcard naar ze sturen, ondertekend door een "respected member of the community" (tandarts, notaris ofzo..ik zie me daar al aankomen: "Meneer de tandarts, kunt u dit tekenen, dan kan ik via internet wedden op Betfair"quote:Op zondag 25 januari 2009 07:05 schreef T-Rigg het volgende:
Zo rond de 11.00 geloof ik![]()
En op Betfair was 15.00 de hoogste notering, someone made some cold hard cash.
Nou, ik ben toch boos.quote:
Een leraar is ook gewoon goed hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 07:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wilde wedden maar ik kan niet in Australie wedden op Betfair (moet je een kopie van je paspoort en je creditcard naar ze sturen, ondertekend door een "respected member of the community" (tandarts, notaris ofzo..ik zie me daar al aankomen: "Meneer de tandarts, kunt u dit tekenen, dan kan ik via internet wedden op Betfair")).
Ja, en als hij initiatief neemt, wint hij meestal het punt. Ben benieuwd of hij nu zijn service houdt.quote:Op zondag 25 januari 2009 07:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Federer haalt echt alleen ballen terug...
En de manager van een supermarkt dan?quote:
nah, alleen vakkenvullersquote:Op zondag 25 januari 2009 07:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En de manager van een supermarkt dan?
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 07:41 schreef Boe-man het volgende:
Whehehe, de Hawkeye server draait bij fok
Op een na beste post van 2009 voor mij dit.quote:Op zondag 25 januari 2009 07:41 schreef Boe-man het volgende:
Whehehe, de Hawkeye server draait bij fok
Je wordt net wakker?quote:
Voor mij een van de weinige zekerheden in het leven: dat Robredo nooit een grandslamtoernooi zal winnen (gelukkig).quote:Op zondag 25 januari 2009 07:55 schreef T-Rigg het volgende:
A-Rod maakt gehakt van Tommy Robredo, 7-5, 6-1.
Ja ik wordt net wakker. En ik moet zeggen, dit had ik niet verwacht...quote:Op zondag 25 januari 2009 07:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je wordt net wakker?Ik schrok ook toen ik wakker werd en toen was het 6-4 6-6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |