Hij geeft ze zelfs allebei terugquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zou een mooi gebaar zijn als Federer nu een punt teruggeeft.
Wat doet Van Lottum moeilijk tover die voetfout en over de wedstrijd lezen? als het een voetfout is, is het een voetfout.* Moet je dan ook een bal die net een paar millimeter uit in callen als degene die hem slaat ver achter staat?quote:
Waarom zou je de regels niet toepassenquote:
Vind je? Ik vind hem juist wel zichtbaar plezier hebben in deze wedstrijd.quote:
Mee eens, tenzij de lijnrechter er al de hele wedstrijd niet op lette of er wel op lette en iks zei. Dan vind ik het niet terecht dat hij het dan uiteindelijk wel doet. Want een beetje twijfelachtig is het wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom zou je de regels niet toepassen
Anders moeten ze maar opnemen, dat dit soort fouten wel mogen als het spannend is in een Tie-break.
Kwart voor 12 al in Melbourne. Dat gaat wat worden bij een 5-setterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:42 schreef Ambrosius het volgende:
Baghdatis *5-2 voor in de eerste set. Aparte wedstrijd, vooral de games van Fish duren erg lang.
Ik schakelde net in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:41 schreef Norrage het volgende:
Vind je? Ik vind hem juist wel zichtbaar plezier hebben in deze wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |