Ja hoor, massa'squote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
StoomtreinenRijden die nog ergens in Nederland rond trouwens? Als soort van museumtrein ofzo?
Vetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, massa's![]()
zie www.railmusea.nl
Overigens zijn mijn stoomkilometers hoofdzakelijk afkomstig uit het buitenland (België, Roemenië en Oostenrijk om precies te zijn)![]()
Zekerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
VetLeuk idee om m'n moeder een keer mee te nemen ofzo
Kwestie van goed plannenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerMaar vrijwel alle clubs rijden maar op heel beperkte dagen. Sowieso begint het seizoen niet eerder dan Tweede Paasdag, en dan nog is het vaak maar 1 of 2 weekenddagen in de maand. Alleen de grotere clubs (VSM, SGB, SHM) rijden in het seizoen wel iedere week, en in de zomervakantie soms zelfs dagelijks.
Ik heb er 2 gehaaldquote:
Ja, elkaar stukjes pizza voerenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gehaald
Zullen we elkaar om beurten een stukje voeren?
Doe alles maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
gesneden biefstuk in saus, koe koe yuk, babi pangang tjap tjoy en nasi.
Dat wordt het bier niet lekkerder opquote:
je typt raar. Wel vaker de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt hier bier niet lekkerder op
Aangepastquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je typt raar. Wel vaker de laatste tijd
Doe maar een wijntje, of een glaasje blaileysquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Echt biertje iemand? IN een echt flesje of echt glas?
Wit of rood?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe maar een wijntje, of een glaasje blaileys
Dat belang delen we danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook wel een slipje Fles, maar dan graag wel mét leuke vrouw dr in
Zolang we die vrouw niet hoeven te delen vind ik t goedquote:
U zegt het maar hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Pilsje bedoel ik natuurlijk he, dat snap je zelf ook wel
Neuh, dat komt wel goed. Doe mij gewoon een slipje met LL erin en je hebt van mij verder geen last meerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zolang we die vrouw niet hoeven te delen vind ik t goed
Haha, neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..].
Trek je dat pakje zondag ook aan?![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb jij ook niet nodig om sexy te zijn, volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..].
Trek je dat pakje zondag ook aan?![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |