Ja hoor, massa'squote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
StoomtreinenRijden die nog ergens in Nederland rond trouwens? Als soort van museumtrein ofzo?
Vetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, massa's![]()
zie www.railmusea.nl
Overigens zijn mijn stoomkilometers hoofdzakelijk afkomstig uit het buitenland (België, Roemenië en Oostenrijk om precies te zijn)![]()
Zekerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
VetLeuk idee om m'n moeder een keer mee te nemen ofzo
Kwestie van goed plannenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerMaar vrijwel alle clubs rijden maar op heel beperkte dagen. Sowieso begint het seizoen niet eerder dan Tweede Paasdag, en dan nog is het vaak maar 1 of 2 weekenddagen in de maand. Alleen de grotere clubs (VSM, SGB, SHM) rijden in het seizoen wel iedere week, en in de zomervakantie soms zelfs dagelijks.
Ik heb er 2 gehaaldquote:
Ja, elkaar stukjes pizza voerenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gehaald
Zullen we elkaar om beurten een stukje voeren?
Doe alles maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
gesneden biefstuk in saus, koe koe yuk, babi pangang tjap tjoy en nasi.
Dat wordt het bier niet lekkerder opquote:
je typt raar. Wel vaker de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt hier bier niet lekkerder op
Aangepastquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je typt raar. Wel vaker de laatste tijd
Doe maar een wijntje, of een glaasje blaileysquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Echt biertje iemand? IN een echt flesje of echt glas?
Wit of rood?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe maar een wijntje, of een glaasje blaileys
Dat belang delen we danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook wel een slipje Fles, maar dan graag wel mét leuke vrouw dr in
Zolang we die vrouw niet hoeven te delen vind ik t goedquote:
U zegt het maar hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Pilsje bedoel ik natuurlijk he, dat snap je zelf ook wel
Neuh, dat komt wel goed. Doe mij gewoon een slipje met LL erin en je hebt van mij verder geen last meerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zolang we die vrouw niet hoeven te delen vind ik t goed
Haha, neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..].
Trek je dat pakje zondag ook aan?![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb jij ook niet nodig om sexy te zijn, volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..].
Trek je dat pakje zondag ook aan?![]()
.
dat wat ik niet zag zeg maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ze op die foto aan had... sexy slipje.
Dat was ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ze op die foto aan had... sexy slipje.
Fijn, net zin in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef Pien85 het volgende:
Overigens kwam ik dit (klik) tegen toen ik zocht naar een slipje voor Fles
Was trouwens wel t plaatje dat DM bedoeldequote:
Waar het hart van vol is loopt de mond (ehm... vingers in dit geval) van over...quote:
Typen doe jij ook met je vingers, neem ik aan?quote:
Geen idee waar we haar anders van moeten kennen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
Jezus wat is die Marijke Helwege trouwens lelijk
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee waar we haar anders van moeten kennen eigenlijk
Nou precies, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:01 schreef Pien85 het volgende:
Nee, ze is het icoon van de plastische chirugie... en wat ze verder nog heeft gedaan, geen idee
Vraag me eigenlijk af wat ze nog meer gedaan heeftquote:
Bij de kappersschool kun je je ook gratis laten knippen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:04 schreef Pien85 het volgende:
Ik bedoel... ze moet toch ergens dat geld voor die operaties enzo mee hebben verdiend, toch?
Ja, maar bij de school voor tandartsen in opleiding moet je wél betalen voor een behandeling... dus neem aan dat dat ook zo werkt bij de opleiding voor plastisch chirurgen, toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de kappersschool kun je je ook gratis laten knippen.
Niet als het resultaat maar kut genoeg isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar bij de school voor tandartsen in opleiding moet je wél betalen voor een behandeling... dus neem aan dat dat ook zo werkt bij de opleiding voor plastisch chirurgen, toch?
Haha, true, als t mis gaat is t gratisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als het resultaat maar kut genoeg isWat denk jij?
Dus marijke hellwegen heeft nergens geld bij nodigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, true, als t mis gaat is t gratis
Nou nérgens is dan ook wel weer overdreven denk ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus marijke hellwegen heeft nergens geld bij nodig
Hij zal gerust een keer vol komenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:21 schreef Pien85 het volgende:
Zeg, komt dit topic nog een keer vol?Ik ben de TT zat
Duurt lang allemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij zal gerust een keer vol komen.
Er moet gewoon hard vol gespoten worden, zodat dit topic vol KOMTquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij zal gerust een keer vol komen.
Heb je je pilletjes gehad vandaag Fles?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet gewoon hard vol gespoten worden, zodat dit topic vol KOMTooohhh AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
Ik welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb je je pilletjes gehad vandaag Fles?
Voor 14 euro ex. 1.75 euro luchthavenbelasting naar Jakarta. Toch 50 minuten vliegen voor die prijs.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je weer voor een knaak naar Medan of zo vliegen Indah?
Boeiend. Als hij nog een hand vrij heeft om te filmen is het niet echt gevaarlijk.quote:
Ik vond t doodengquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. Als hij nog een hand vrij heeft om te filmen is het niet echt gevaarlijk.
ja maar da's natuurlijk anders hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. Als hij nog een hand vrij heeft om te filmen is het niet echt gevaarlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook eng... maar goed ik ben sowieso vrij bang aangelegd wat dat betreftquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat kan best natuurlijkIn Bolivia is er geloof ik ook een soort snelweg die uitgehakt is in een bergwand die er en profil zo uitziet:
|
|_
_ |
|
|
|
|
lekker steil en modderig en glibberig en alles. Dat is ook vrij eng
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..].
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |