Voor sommige mensen is het normaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
samen leven zoeken![]()
ik vind dat niet netjes hoor! zo'n vies oud kereltje dat mij even honey noemt....
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Toen ik dat vieze oude mannetje was had je er geen problemen mee
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het normaal
Maar met jouw wil ik natuurlijk wel saampjes zoeken, honing
kick m in the assquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
je weet best wat ik bedoel
maar jammer genoeg gebeurd het me vaker...
sommige mannen
ik was echt zo vanquote:
zoek m op en dan een knokploeg eropafquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
ik was echt zo van
en toen zei mijn collegayou should have told him that you don't want to be adressed like that....
en toen dacht ik... had ik moeten doen maar ben ik te mieterig voor![]()
of iig...op dat ogenblik wel... was hij 10 sec. langer blijven staan dan waarschijnlijk wel
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoek m op en dan een knokploeg eropaf
preciesquote:
Yep, moest je opeens wat gaan doen ofzo..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
Lag FOK! vanochtend plat voor een tijdje..? Ik voelde me naakt
je begrijpt de hintquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:08 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry... je hebt gelijk....
wat gebeurd is is gebeurd![]()
let's just forget 'bout it
jah.... ik moet niet zo zeiken..quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:14 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.... ik moet niet zo zeiken..
Dat dus! Daarna werd ik gelukkig verlost. Ik ben naar 2 kassen geweest van mijn bedrijf. 1 Met LED-verlichting. Best cool. Soort hard roze/paarse verlichting boven de tomaatjesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep, moest je opeens wat gaan doen ofzo..
En dat heeft als nut?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus! Daarna werd ik gelukkig verlost. Ik ben naar 2 kassen geweest van mijn bedrijf. 1 Met LED-verlichting. Best cool. Soort hard roze/paarse verlichting boven de tomaatjes
interessant... groeien ze daarom beterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus! Daarna werd ik gelukkig verlost. Ik ben naar 2 kassen geweest van mijn bedrijf. 1 Met LED-verlichting. Best cool. Soort hard roze/paarse verlichting boven de tomaatjes
Ik denk dat het meer mannetjestomaten aantrokquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
interessant... groeien ze daarom beter![]()
??
3 reacties van mensen die het totaal niet snappen. Piet, help ze ff. Jij hoort de reden van de keuze tot LED-verlichting wel te weten (en dan gaat het niet om de kleur..)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
interessant... groeien ze daarom beter![]()
??
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer mannetjestomaten aantrok
en het probleem dat ik het niet snap is wat? ik vraag om uitleg!!! hoeft niet alles te weten zegquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
3 reacties van mensen die het totaal niet snappen. Piet, help ze ff. Jij hoort de reden van de keuze tot LED-verlichting wel te weten (en dan gaat het niet om de kleur..)
Energie bezuinigen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
3 reacties van mensen die het totaal niet snappen. Piet, help ze ff. Jij hoort de reden van de keuze tot LED-verlichting wel te weten (en dan gaat het niet om de kleur..)
Heb ff mn 1e reactie aangepast. Stond beetje grof.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
en het probleem dat ik het niet snap is wat? ik vraag om uitleg!!! hoeft niet alles te weten zeg
We have a winnerquote:
milieutechnisch beter zeker? LED's verspillen namelijk minder energie aan warmte en gaan ook nog eens langer mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
/edit de 1e zin komt beetje cru over. Ik bedoelde het niet zo negatief. Probeer eens even goed logisch na te denken. Waar zijn LED's bekend om.. Welke eigenschappen.?
How the hell should I know / care...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
/edit de 1e zin komt beetje cru over. Ik bedoelde het niet zo negatief. Probeer eens even goed logisch na te denken. Waar zijn LED's bekend om.. Welke eigenschappen.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
jeejquote:
ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
Misschien moet ik eerst refreshen voor in antwoord geef
Ik ben al jaren niet meer in een kas geweest.. maar LED's geven feller licht en zijn ook voor de langere termijn (gezien het aantal branduren) goedkoper.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in Belgie? hoorde ik net ook iets over. Erg ziekelijk
Het zou, afgezien van het feit dat LED's inderdaad erom bekend staan minder energie te verbruiken, ook efficiėnter zijn omdat rood licht (met LED's beter te produceren) beter wordt opgenomen. En iets met minder overlast volgens mij.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
milieutechnisch beter zeker? LED's verspillen namelijk minder energie aan warmte en gaan ook nog eens langer mee.
#quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in Belgie? hoorde ik net ook iets over. Erg ziekelijk
Die dingen zijn ook gewoon ziekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
#
echt wel
wie heeft zo'n ziekelijke geest... toen ik het las kreeg ik het even koud van binnen... en ik ben niet iemand die snel ergens van te kijken staat
echt welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook gewoon ziekEcht, hoe verneukt moet je leven zijn dat je zoiets doet
Ik ben erg benieuwd naar het motief van degene die dit gedaan heeft. Kan me niet voorstellen wat iemand ertoe aanzet zoiets te doen. Al is er sowieso geen motief te bedenken waardoor een weldenkend mens hiervoor ook maar enig begrip kan hebben, me dunkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
#
echt wel
wie heeft zo'n ziekelijke geest... toen ik het las kreeg ik het even koud van binnen... en ik ben niet iemand die snel ergens van te kijken staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |