Oh niks. Litpho en ik hebben onderling het "ik-verdedig-almere-en-jij-zeikt-het-af" spelletje omdat ik er woon en hij heeft er gewerkt/werkt.quote:
Laat me raden, het feit dat de afstand tussen Heerlen en Tilburg ongeveer overeen komt met de afstand tussen Tilburg en Almere is ook mijn schuld?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, je hebt nog gelijk ook. Mooi om je achter verschuilen
mijn zus woont daar. het lijkt soms een beetje uitgestorven, maar in het centrum kan het best gezellig zijn!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh niks. Litpho en ik hebben onderling het "ik-verdedig-almere-en-jij-zeikt-het-af" spelletje omdat ik er woon en hij heeft er gewerkt/werkt.
Eens in de zoveel tijd komt er weer wat op tafel
Dat klinkt nou ook niet echt spectaculair.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
mijn zus woont daar. het lijkt soms een beetje uitgestorven, maar in het centrum kan het best gezellig zijn!
Dammit Litpho. Jij wint, zucht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat me raden, het feit dat de afstand tussen Heerlen en Tilburg ongeveer overeen komt met de afstand tussen Tilburg en Almere is ook mijn schuld?
Nieuwe centrum is tof. Dat zeker maar veelste laat gewoon. Het had er jaren geleden al moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
mijn zus woont daar. het lijkt soms een beetje uitgestorven, maar in het centrum kan het best gezellig zijn!
ik ben amsterdam gewentquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt nou ook niet echt spectaculair.
Almere is en blijft een stad waar ik niet zou gaan wonen, maar ik moet eerlijk zeggen dat het een stuk beter is dan het vroeger was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nieuwe centrum is tof. Dat zeker maar veelste laat gewoon. Het had er jaren geleden al moeten zijn.
Vroeger, zeg zo'n 30 jaar geleden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Almere is en blijft een stad waar ik niet zou gaan wonen, maar ik moet eerlijk zeggen dat het een stuk beter is dan het vroeger was.
toen het nog gewoon de zuiderzee was ongeveerquote:
Toen Jezus nog Herman heette.quote:
quote:
En ik probeerde nog wel iets positiefs over Almere te zeggen voor de verandering.quote:
Ik zal komende zomer eens op bezoek gaan om een nieuw oordeel te vellen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik probeerde nog wel iets positiefs over Almere te zeggen voor de verandering.
Ach, ik wil zelf ook weg uit Almere en de randstadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik probeerde nog wel iets positiefs over Almere te zeggen voor de verandering.
Oja?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik wil zelf ook weg uit Almere en de randstad
Met m'n leenauto!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je auto![]()
waar moet je nu mee toeteren?
Ja, mijn arme poppetjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:29 schreef Nexie het volgende:arme auto(matic), hopelijk is hij/zij snel gefixt
ik was er ook pakweg 9 jaar geleden regelmatig te vinden, ik vond t ge wel digquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen Jezus nog Herman heette.
Maar nee, pakweg een jaar of 10 terug ben ik er ook wel eens geweest en ik wist niet hoe snel ik er toen weer weg moest komen. Het was toen gewoon een uitstralingsloze uit de hand gelopen nieuwbouwwijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Zuidenquote:
Ik wist niet dat je daar woondequote:
Brabantquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het ZuidenFijnere sfeer, leuke aardige mensen. Sinds ik daar weer een paar keer ben geweest vind ik het allemaal wat vijandig hier. Overal, op straat, in winkels, etc. En daar heb ik het een beetje mee gehad, dat keiharde af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |