Ja, dat hebben wij nu ook gedaan. We stonden, natuurlijk, op de linker baan, maar gelukkig liet een vrachtwagen mij naar de kant gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Howl het volgende:
Mijn eerste ongeluk ooit was midden op de snelweg. Glad, file, ik had te laat geremd. No way dat ik mijn auto daar liet staan. We waren dan ook snel naar de vluchtstrook verhuisd.
Dankje! Je hebt studenten en luxe studenten hè..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Doe je goed studentje.
Ik heb de voorloper gehad, een 206. Vond hem erg relax rijden. Maar succes met je baby.
Ja, inderdaad. Erg luxe hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef automatic_ het volgende:
Dankje! Je hebt studenten en luxe studenten hè..
206 heeft mijn moeder gehad en die reed ook heerlijk, maar een 207 is nóg fijner.
Als je dat maar overleeft dan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu zijn de kindjes het weekend weg en ik heb nog steeds niets in de planning staan
Werk aan de winkel dus?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu zijn de kindjes het weekend weg en ik heb nog steeds niets in de planning staan
Ja, was de bedoeling, naja, date is niet helemaal het juiste woord...quote:
En dan belt hij niet even?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, was de bedoeling, naja, date is niet helemaal het juiste woord...
Maar niets meer gehoord, denk dat ie ziek is nu![]()
je autoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef automatic_ het volgende:
Hele toepasselijk TT inderdaad
Toepasbaar op allerlei soorten ongelukjes
Je hebt zijn telefoon ingepikt zodat je zijn smsjes van vreemde vrouwen kan screenen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar is een goede reden voor
Hij heeft mn nummer nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt zijn telefoon ingepikt zodat je zijn smsjes van vreemde vrouwen kan screenen?
Hoewel dat natuurlijk ook een idee is !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt zijn telefoon ingepikt zodat je zijn smsjes van vreemde vrouwen kan screenen?
Had ik kunnen weten natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar is een goede reden voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |