Zonde zeg, maar belangrijker is dat je er zelf niets aan overgehouden hebt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:31 schreef automatic_ het volgende:
Even een quote van een ander topic
Ik heb vanmorgen een ongeluk gehad. Het was file en glad (veel regen etc.) Auto voor mij trekt op, ik ook. Vervolgens gaat hij op de rem en ik ook (vol), maar ik voelde mijn auto doorglijden en gleed zo onder hem. Hij had een VW Caddy, dus die is wat hoger en mijn neus is best diep.Hij had bijna geen schade, dus dat is wel fijn, maar goed. Schrok er zo van, stond helemaal te shaken enzo. Vorige week had ik het er met een vriendin over gehad "ja, wat moet je dan eigenlijk doen?"
Maar goed; ben allrisk verzekerd met een Bonus Beschermer, dus ja...
Resultaat:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad. Ik had vanochtend spierpijn en dat is nu wat erger, maar goed. Verder gaat het prima! Schrik zat er in!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:42 schreef Techno het volgende:
Goh, Fok! doet het weer. >_<
Mogguh allemaal.
[..]
Zonde zeg, maar belangrijker is dat je er zelf niets aan overgehouden hebt?
Ik ben daarstraks bij onze vaste garage geweest. Hij had nu alleen een Ford Mondeo als leenauto. Normaal boeit mij dat niet, maar nu heb ik liever een formaat zoals mijn 207. Morgenochtend ga ik mijn leenauto ophalen, maandag komt de expert en misschien is hij eind volgende week weer klaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:41 schreef Howl het volgende:
Morgen
Automatic, dat is balen! Je auto is in ieder geval goed verzekerd. Je moet hem gewoon naar een schadebedrijf brengen. En een paar weken later is hij weer zo goed als nieuw. En misschien mag je zelfs een huurauto gebruiken terwijl jouw auto gemaakt wordt.
Gelukkig maar! En dat laatste kan ik me goed voorstellen ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef automatic_ het volgende:
Ja, inderdaad. Ik had vanochtend spierpijn en dat is nu wat erger, maar goed. Verder gaat het prima! Schrik zat er in!
Ik zei vorige week tegen een vriendin; Wat moet je eigenlijk doen als je een ongeluk krijgt? Dat weet ik helemaal niet?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig maar! En dat laatste kan ik me goed voorstellen ja.
Nice... Ik haal hem ervast uitquote:
Hehe. Viespeuk!quote:
Ja dat zeggen alle vrouwen. Normaal maak ik nooooit ongelukkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Viespeuk!
Maar goed; normaal ben ik qua rijden wel een man hoor
Ook qua inparkeren etc.
[gelukkig veroorzaken mannen nooit ongelukken]
Ssstt!quote:
Haha, tuurlijk zeggen ze dat allemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zeggen alle vrouwen. Normaal maak ik nooooit ongelukken.
Net zoals alle mannen zeggen: "Dit gebeurt normaal noooit".
Autmatic is meer van het knabbelenquote:
Wanneer duidelijk is wie er fout is en beide partijen dit ook toegeven dan vul je een schadeformulier in en die stuur je op naar de verzekering.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zei vorige week tegen een vriendin; Wat moet je eigenlijk doen als je een ongeluk krijgt? Dat weet ik helemaal niet?!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[gelukkig veroorzaken mannen nooit ongelukken]
Ik zou nooit doorbijten nee, bahquote:
Ik ben nu ook deskundigequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer duidelijk is wie er fout is en beide partijen dit ook toegeven dan vul je een schadeformulier in en die stuur je op naar de verzekering.
als er een auto niet verder kan oid bel je een sleepdienst (of je belt uit gemak de politie. die komen langs en dan regelen zij de sleepdienst)
wanneer iemand niet wilt toegeven dat het zijn/haar fout is dan bel je sowieso politie.
en bij gewonden bel je 112 uiteraard
[..]
nooit
het lijkt me ook niet echt normaal als je reageerd met. verdomme, dit gebeurd me nou wekelijksquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zeggen alle vrouwen. Normaal maak ik nooooit ongelukken.
Net zoals alle mannen zeggen: "Dit gebeurt normaal noooit".
al dat bloedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou nooit doorbijten nee, bah
Luxe auto hoor, autotje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef automatic_ het volgende:
Haha, tuurlijk zeggen ze dat allemaal
Maar ik vind echt dat ik wel goed kan rijden hoor, dit was een foutje
Ik kreeg op mn kop dat ik de auto niet midden op de weg had laten staanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer duidelijk is wie er fout is en beide partijen dit ook toegeven dan vul je een schadeformulier in en die stuur je op naar de verzekering.
als er een auto niet verder kan oid bel je een sleepdienst (of je belt uit gemak de politie. die komen langs en dan regelen zij de sleepdienst)
wanneer iemand niet wilt toegeven dat het zijn/haar fout is dan bel je sowieso politie.
en bij gewonden bel je 112 uiteraard
[..]
nooit
maar dan was er onduidelijkheid over de schuldvraag neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg op mn kop dat ik de auto niet midden op de weg had laten staan
Ja, Peugeot 207quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Luxe auto hoor, autotje.Zonde wel, maar als je all risk verzekerd bent is er niet veel aan de hand.
Nee, was eenzijdigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan was er onduidelijkheid over de schuldvraag neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |