abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65343942
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je hebt deuren die van binnenuit geopend kunnen worden maar niet zomaar van buiten.
Dat weet ik, maar weet een kind van bijvoorbeeld 3 in geval van brand een panieksluiting te openen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_65343949
Voor noodgevallen heb ik een klein boksbeugeltje in mijn binnenzak zitten. Die draag ik al ruim 10 jaar bijna dagelijks bij me, hoewel je natuurlijk niet moet vergeten hem in de auto te laten liggen als je door een poortje moet.

Het ding heb ik nog nooit gebruikt maar mocht de nood aan de man zijn dan kan ik in ieder geval mijn huid duur verkopen.
pi_65343979
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef buachaille het volgende:
Voor noodgevallen heb ik een klein boksbeugeltje in mijn binnenzak zitten. Die draag ik al ruim 10 jaar bijna dagelijks bij me, hoewel je natuurlijk niet moet vergeten hem in de auto te laten liggen als je door een poortje moet.

Het ding heb ik nog nooit gebruikt maar mocht de nood aan de man zijn dan kan ik in ieder geval mijn huid duur verkopen.
He?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65344013
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar weet een kind van bijvoorbeeld 3 in geval van brand een panieksluiting te openen?
Daar is geen kunst aan, net zo te openen als andere deuren.
Maar het is aan de leidsters in een panieksituatie de kinderen naar buiten te krijgen, kinderen van drie kunnen dat nog niet uit zichzelf.
pi_65344032
quote:

Paranoia FTW?
pi_65344034
Stinky zaakje.

Hij liep vast bij een "psychiater"
pi_65344038
quote:

Wat heeft dit te maken met de baby's en volwassenen die zijn doodgestoken in Belgie?
pi_65344047
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
Stinky zaakje.

Hij liep vast bij een "psychiater"
Mijn vrouw ook. Wat is je punt?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_65344055
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Daar is geen kunst aan, net zo te openen als andere deuren.
Maar het is aan de leidsters in een panieksituatie de kinderen naar buiten te krijgen, kinderen van drie kunnen dat nog niet uit zichzelf.
Dan nog lijkt het mij persoonlijk ondoenlijk om scholen op slot te doen overdag.
pi_65344091
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

Wat heeft dit te maken met de baby's en volwassenen die zijn doodgestoken in Belgie?
Als één van die leraren ergens een honkbalknuppeltje had verstopt dan had hij zich in ieder geval kunnen verdedigen. Dat is ook de reden waarom in een boksbeugeltje bij me draag, ik wil me kunnen verdedigen. Zo zijn er ook veel jonge dames die een busje traangas in hun handtasje hebben zitten; die geef ik groot gelijk.
pi_65344114
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dan nog lijkt het mij persoonlijk ondoenlijk om scholen op slot te doen overdag.
Waarom is dat ondoenlijk dan?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_65344138
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:56 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als één van die leraren ergens een honkbalknuppeltje had verstopt dan had hij zich in ieder geval kunnen verdedigen. Dat is ook de reden waarom in een boksbeugeltje bij me draag, ik wil me kunnen verdedigen. Zo zijn er ook veel jonge dames die een busje traangas in hun handtasje hebben zitten; die geef ik groot gelijk.
Natuurlijk. Die KDV juffen tegenover een gek met een bijl. Misschien heb je een Dirty Harry teveel gezien.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 23 januari 2009 @ 13:58:02 #213
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65344150
quote:

[..]

Ik niet, want wanneer ik om een verkeerde reden de volle laag krijg gaat zij er echt aan.
En jij ook dan wanneer jij het toevallig bent.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65344158
quote:
.
Volgens mij werken er over het algemeen (jonge) vrouwen op een kdv. Me dunkt is hun eerste reactie als er iets gebeurd om de kinderen te beschermen, niet om de oorzaak aan te pakken.
Bovendien, een wapen bij je hebben is één ding, het daadwerkelijk gebruiken een tweede.
pi_65344210
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom is dat ondoenlijk dan?
Meerdere redenen:
- je sluit kinderen op
- er moet dan iemand op de deur letten, niet alle scholen hebben daar iemand voor of kunnen iemand daarvoor inhuren
- aan het voorbeeld uit de OP kun je opmaken dat iemand tóch wel binnen kan komen
etc.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:00:51 #216
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65344229
Mijn hemel
Wat erg.......
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65344241
geen woorden
pi_65344242
De naam van de verdachte is nu ook genoemd ene Francis V
http://www.gva.be/OostVla(...)5-B704-6D5B151B8474}

Bron Gazet van Antwerpen
pi_65344292
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
.
Volgens mij werken er over het algemeen (jonge) vrouwen op een kdv. Me dunkt is hun eerste reactie als er iets gebeurd om de kinderen te beschermen, niet om de oorzaak aan te pakken.
Bovendien, een wapen bij je hebben is één ding, het daadwerkelijk gebruiken een tweede.
Daar heb je wel gelijk in. In ieder geval is dit een indicatie voor de lafheid van de dader. Een soortgelijke zaak kan ik me herinneren van een gestoorde gek die in de metro van Rotterdam een paar vrouwen heeft neergestoken. Een wat dominanter typje had die joker met een opgerolde krant nog wel kunnen uitschakelen misschien. Maar ja, het is natuurlijk makkelijk praten ik heb zelf ook nog nooit in een echte noodsituatie gezeten en ik weet zeker dat mijn eerste reactie ook is om te proberen te vluchten.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:02:50 #220
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_65344298
Dom gelul over wat er potentieel gedaan had kunnen worden. Non discussie.

Nergens ben je veilig voor de grootste mongolen der aarde.
pi_65344357
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Meerdere redenen:
- je sluit kinderen op
- er moet dan iemand op de deur letten, niet alle scholen hebben daar iemand voor of kunnen iemand daarvoor inhuren
- aan het voorbeeld uit de OP kun je opmaken dat iemand tóch wel binnen kan komen
etc.
- Zolang kinderen binnen zijn is het toch niet erg als de deur op slot zit?
- Er hoeft juist niemand op de deur te letten aangezien die mooi op slot zit
pi_65344405
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:02 schreef ShaoliN het volgende:

Inderdaad. Ik snap ook niet de reactie van Kind&Gezin:
quote:
reageert verbijsterd op de moordpartij. De organisatie benadrukt dat de meeste kinderdagverblijven er op toezien dat niet iedereen zomaar de instelling kan betreden.
Laat dan een reactie achterwege als je zo'n reactie gaat geven. Zijn natuurlijk altijd mensen die denken: ik doe mijn kind niet op een KDV, maar zoek een oppasouder in de straat. Dat het daar met de veiligheid (aanpassingen huis met bijv. traphekjes) slechter gesteld is dan op KDV's, daar denkt men dan niet aan.

Zoals ik al in het begin zei: tegen een gek kan je je niet beveiligen.
  Admin vrijdag 23 januari 2009 @ 14:07:23 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65344426
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:02 schreef ShaoliN het volgende:

Dat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65344437
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
- Zolang kinderen binnen zijn is het toch niet erg als de deur op slot zit?
- Er hoeft juist niemand op de deur te letten aangezien die mooi op slot zit
Ja, dus, wel, er komen altijd kinderen te laat of ouders te vroeg (in geval van een kdv dan). Of opa's en oma's die tussen de middag hun kleinkind komen halen. Enz. enz.
Dan mag je dus wel een portier neerzetten, kost ook weer extra geld.
Bovendien heb je er niks aan als een kwaadwillend persoon zich tóch wel naar binnen lult, zoals in geval van de OP.
Allemaal schijnveiligheid tegen een onzichtbaar gevaar.
pi_65344462
Op RTL 7 hebben ze het nu ook over vingerafdrukken en sleutels/tags.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')