Of dat ie vrijkomt door een vormfoutquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop dat ze daar de dader wel straffen en niet 20 uur plantsoen dienst geven bij een crèche ofzo.
Wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop dat ze daar de dader wel straffen en niet 20 uur plantsoen dienst geven bij een crèche ofzo.
Waarschijnlijk wel in Belgiequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of dat ie vrijkomt door een vormfout.
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar moest ik ook gelijk aan denken....
Denk dat die vrij snel geexecuteerd wordt door iemand die nu z'n vrouw/man/kind mist.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of dat ie vrijkomt door een vormfout.
Net op tijd dus?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef pekel het volgende:
Hij zou zijn opgepakt in een ziekenhuis?
quote:Twee mensen doodgestoken in kinderdagverblijf in Dendermonde
Een magere, roodharige man stak vanmorgen een volwassene en een kind dood in een kinderdagverblijf in Sint-Gillis bij Dendermonde. Een persoon zou nog in kritieke toestand verkeren. De zwart-wit geschminkte verdachte, die uit een pyschiatrische instelling zou komen, werd op zijn fiets in het naburige Lebbeke opgepakt. Dat bevestigt minister van Binnenlandse Zaken Guido De Padt.
Heeft u iets gezien, laat ons dan iets weten via mail.
Een kind en een volwassene werden doodgestoken in kinderdagverblijf Fabeltjesland in de Vijfde Januaristraat. Over het motief en de identiteit van de dader is niet geweten. De verdachte werd op zijn fiets in het naburige Lebbeke opgepakt.
Het gemeentelijk rampenplan is afgekondigd en ziekenwagens rijden af en aan.
Noodnummers
Naar aanleiding van het incident in het Kinderdagverblijf Fabeltjesland in de Vijfde Januaristraat te Sint-Gillis-Dendermonde, werden er twee noodnummers inwerking gesteld. Deze nummers zijn voorbehouden voor familie en verwanten van eventuele slachtoffers om meer info in te winnen:
Wát?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef pekel het volgende:
Hij zou zijn opgepakt in een ziekenhuis?
Onbegrijpelijk dat er geen extra nieuwsuitzending is, een uur laterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef SCH het volgende:
Zet ik de tv aan op Belgie - allemaal foto's van kleuters met feestmutsje op
Wel op de "commerciëlen", VTM.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat er geen extra nieuwsuitzending is, een uur later
Rise my minions... RISE!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
nu nog 'maar' één kind en één volwassene blijkbaar
quote:Een magere, roodharige man stak vanmorgen zeker 1 volwassene en 1 baby dood in een kinderdagverblijf in Sint-Gillis bij Dendermonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |