abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65473854
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat PJ niks weet betekent niet dat hij geen opdrachten van de regie/redactie kan krijgen.. die kunnen best tegen hem zeggen 'kies Dennis als kandidaat', zonder dat PJ hoeft te weten of daar wat achter zit.
Je schat de inteliigentie van PJH wel erg laag in.
pi_65474649
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Je schat de inteliigentie van PJH wel erg laag in.
Als ze elke keer zouden zeggen 'kies Dennis maar uit' wel, maar als hij bij elke opdracht een andere selectie kandidaten krijgt/samenstelling van teams e.d. dan hoeft 't hem echt niet accuut op te vallen wie de mol is.. En zelfs al zou bij hem 't kwartje vallen, officieel weet hij dan nog steeds niet echt wie de mol is
pi_65475614
Er werd gezegd dat Dennis er opvallend vaak uitgepikt wordt. Dus.
pi_65476790
Ja, maar dat waren niet mijn woorden.. 't enige wat ik zei is dat PJH ook zonder voorkennis over de mol de opdrachten zó in kan delen dat de mol steeds op strategische plekken zit, omdat hij waarschijnlijk niet zelf degene is die dat bepaalt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 28 januari 2009 @ 00:10:57 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65477111
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]

Vriendlief op WIDM.com is weer aan 't tekenen geslagen!
Blijft geweldig hoe vriendlief kan tekenen!!

Heb vorig seizoen ook enorm genoten van de plaatjes
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:14:14 #231
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_65477179
Mensen, de allerbeste theorie wie de Mol is hieronder posten !
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_65484695
Anniek die net te laat haar vinger opsteekt bij het topitospel, het beheren van de pot, en nét niet bij de eerste groep zit bij de enveloppenopdracht. Haar lichaamstaal zegt dat ze niet té opvallend wil zijn...

En dat vertellen over die droom van Paula....Slecht geacteerd....

Uiteindelijk verraadt de lichaamstaal alles....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:37:53 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_65490019
En dat ze bij het beheren van de pot Hans een elleboogje gaf toen hij als eerste z'n hand wilde opsteken.
Alsof ze hem tot de orde riep...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_65490243
Anniek is het niet, ze heeft een rood scherm gehad. Als ze die vrijstelling niet had dan was ze er gewoon uitgeweest.
pi_65490525
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Nuna het volgende:
Anniek is het niet, ze heeft een rood scherm gehad. Als ze die vrijstelling niet had dan was ze er gewoon uitgeweest.
Seriously?

Lees maar even een paar topics terug ofzo.....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:04:57 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_65491173
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Nuna het volgende:
Misschien wist ze dat ze de vrijstelling had toen ze de vragen ging invullen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_65492153
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:54 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik vind hem eigenlijk wel een prachtig figuur in WIDM, zo zouden er wel meer mogen zijn.
serieus? zo overdreven duidelijk dingen verneuken, zoals met dat rad, boekje stelen, laf achteraan gaan staan bij die opdracht in het theater, landkaartje kwijtmaken... man wat briljant gespeeld... ik vind de personen die niet opvallend dingen verknallen etc. zoveel leuker om te zien/ontdekken. maakt het spel voor de kijker ook veel moeilijker, die sebas is het gewoon niet of een hele slechte. Weg ermee.
pi_65493515
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:50 schreef somegirl het volgende:

[..]

Seriously?

Lees maar even een paar topics terug ofzo.....
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien wist ze dat ze de vrijstelling had toen ze de vragen ging invullen
Ja en? De mol krijgt altijd een groen scherm, wat hij/zij ook invult..
pi_65494410
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:57 schreef Nuna het volgende:
Ja en? De mol krijgt altijd een groen scherm, wat hij/zij ook invult..
Oh god, krijgen we dat weer. Komt erop neer dat als de redactie zelf wel uitmaakt of de mol wel/geen groen scherm krijgt.
pi_65494747
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:22 schreef banananasi het volgende:

[..]

Oh god, krijgen we dat weer. Komt erop neer dat als de redactie zelf wel uitmaakt of de mol wel/geen groen scherm krijgt.
Nou, ik meen dat een paar seizoenen terug dat door de redactie is gezegd.
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:38:08 #241
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_65495062
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop
Sebastiaan schopt gewoon kont. Punt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:50:42 #242
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65495493
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nou, ik meen dat een paar seizoenen terug dat door de redactie is gezegd.
Het is best simpel: 20 vragen over de mol, degene met de meeste foute antwoorden krijgt een rood scherm. Dus het kan zo zijn dat Anniek expres veel verkeerde antwoorden heeft gegeven, en ze krijgt dan volgens de spelregels een rood scherm.

Waarom ze dat zou doen als ze de mol zou zijn? Speciaal voor mensen zoals jij. Mensen die er heilig van overtuigd zijn dat de mol NOOIT een rood scherm krijgt. En aangezien ze weet dat ze een vrijstelling had, kon ze dit met een gerust hart doen als ze de mol blijkt te zijn.

Daarom zou het een goede mollenstreek kunnen zijn
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_65496205
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Het is best simpel: 20 vragen over de mol, degene met de meeste foute antwoorden krijgt een rood scherm. Dus het kan zo zijn dat Anniek expres veel verkeerde antwoorden heeft gegeven, en ze krijgt dan volgens de spelregels een rood scherm.

Waarom ze dat zou doen als ze de mol zou zijn? Speciaal voor mensen zoals jij. Mensen die er heilig van overtuigd zijn dat de mol NOOIT een rood scherm krijgt. En aangezien ze weet dat ze een vrijstelling had, kon ze dit met een gerust hart doen als ze de mol blijkt te zijn.

Daarom zou het een goede mollenstreek kunnen zijn
Op een fandag schijn gezegd te zijn dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen, aangezien dat een van de spelregels is. Als dat zo is, dan zou het dus inderdaad niet kunnen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:26:25 #244
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_65496757
Als ik de mol zou zijn, en ik had een vrijstelling, zou ik het ook doen. Zoveel mogelijk vragen fout antwoorden, that is.
Als er nl een grote kans is op een supervrijstelling, dan zou degene met de minste vragen goed, er dus toch in blijven. Als dit een 'gewone' kandidaat is, dan heeft deze daar profijt van, want hij weet dan min of meer wie de mol niet is, (afhankelijk van of en in hoeverre hij/zij zijn antwoorden gespreid heeft over de kandidaten)
De mol wil graag de mensen zo 'dom' mogelijk houden, dus...
So Long and Thanks for All the Fish
pi_65498121
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Steven184 het volgende:
Op een fandag schijn gezegd te zijn dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen, aangezien dat een van de spelregels is. Als dat zo is, dan zou het dus inderdaad niet kunnen.
Dit is al diverse keren hier besproken, maar goed, nog één keertje dan:

Stel je voor dat jij gelijk hebt. Stel je ook voor dat Anniek de finale haalt. Dan is er dus behalve Anniek en de Mol, nog één andere kandidaat over. Die kandidaat zou het dan wel héél makkelijk krijgen. Het zou alle spanning uit de finale halen.
pi_65498126
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Precies, dit heb ik ook ergens gehoord. Ik geloof nog steeds niet dat de mol een rood scherm kan krijgen. Als anderen dat niet willen geloven prima. Maar ik schrijf hierdoor Anniek wel af.
pi_65498566
Gaan we nu serieus deze discussie weer voeren?

Dan trek ik me een tijdje terug van dit topic hoor.....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_65498663
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit is al diverse keren hier besproken, maar goed, nog één keertje dan:

Stel je voor dat jij gelijk hebt. Stel je ook voor dat Anniek de finale haalt. Dan is er dus behalve Anniek en de Mol, nog één andere kandidaat over. Die kandidaat zou het dan wel héél makkelijk krijgen. Het zou alle spanning uit de finale halen.
Daarom moet iemand die een rood scherm krijgt ook gewoon opdonderen.
Niks geen geleuter met vrijstellingen. Dat vind ik zo'n nep-spannend. Kijk, als je nou met flinke inspanning een vrijstelling verdient, dan heb je hem verdient. Maar niet alleen maar er over te struikelen om hem te vinden.

Het zou wel terecht zijn als Anniek in de finale komt, dat dan de andere kandidaat weet wie de mol is: Anniek had al weg moeten zijn, en verdient het dus niet.
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:23:20 #249
84048 NvM
Nevermind
pi_65498833
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:19 schreef avonne het volgende:

[..]

Daarom moet iemand die een rood scherm krijgt ook gewoon opdonderen.
Niks geen geleuter met vrijstellingen. Dat vind ik zo'n nep-spannend. Kijk, als je nou met flinke inspanning een vrijstelling verdient, dan heb je hem verdient. Maar niet alleen maar er over te struikelen om hem te vinden.

Het zou wel terecht zijn als Anniek in de finale komt, dat dan de andere kandidaat weet wie de mol is: Anniek had al weg moeten zijn, en verdient het dus niet.
Jij vindt het wel erg lastig als logica opeens niet meer vanzelfsprekend is hè?
pi_65498838
Wij verdienen wel een spannende finale.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')