quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
Dus ik mag geen jailbaits meer plaatsen omdat dan publiekelijk geschanpaald wordt??
Ga je eigen topic nog eens doorlezen dan. Er was een jongen van ik meen 19 die was blijkbaar wezen webcammen met een (fictief) meisje van 14........quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
WIJ beschadigen die mensen niet, dan doen ze zelf door foto's te sturen en naakt achter die webcam te gaan zitten! Als je niet met je blote tameloeres achter de webcam met meisjes van 12 jaar gaat zitten, is er ook geen mogelijkheid dat je als pedo op een forum word afgeschilderd. Tis gewoon simpel, jij vind eerst dat ze schuldig bevonden moeten worden nadat ze iemand hebben aangerand terwijl dit ze misschien zo laat schrikken dat ze gewoon weer naar hun eigen leeftijdgenootjes gaan. Wet of niet, dat kan me eerlijk gezegt niet heel veel schelen...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Starzky het volgende:
Marc. zegt:
neej
Je Videogesprek is beëindigd.
sanne zegt:
stom
Marc. zegt:
doe is alleen jou cam dan
sanne zegt:
die fotow van jou staat op internet
Marc. zegt:
waar?
sanne zegt:
Pedojacht in 7 eenvoudige stappen, Part IV Juultje en Elsje!
sanne zegt:
dacht ut tweede deel
Marc. zegt:
waarom doen ze dat
sanne zegt:
weeknie?
Marc. zegt:
probeer ik jou te versieren dan
sanne zegt:
neuj, maar ik zag jou staan
Marc. zegt:
trieste mensen
hij zegt dat wij triest zijn
En vooral deze reactie van Het_HuptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt genoeg over jullie debiele maniacale manier van redeneren .Het was gewoon niet meer grappig (dit concludeerde Remlof overigens al op pagina 2 van het laatste topic ver voordat ik iets gezegd zou hebben)quote:
Denk dat dat de reden was dat Remlof hem op slot heeft gepleurd . Al blijf ik erbij dat je dat aan hem persoonlijk moet vragen . Ik voel me niet geroepen om zijn acties te verdedigen. Kan die prima zelf lijkt me![]()
Zelfs een gemaakt "Breezah-accentje" zie ik nu pasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef Becel het volgende:
[..]
Ga je eigen topic nog eens doorlezen dan. Er was een jongen van ik meen 19 die was blijkbaar wezen webcammen met een (fictief) meisje van 14........
Dan dit stukje:
[..]
En vooral deze reactie van Het_Hupt
[..]
Zegt genoeg over jullie debiele maniacale manier van redeneren .Het was gewoon niet meer grappig (dit concludeerde Remlof overigens al op pagina 2 van het laatste topic ver voordat ik iets gezegd zou hebben)
Denk dat dat de reden was dat Remlof hem op slot heeft gepleurd . Al blijf ik erbij dat je dat aan hem persoonlijk moet vragen . Ik voel me niet geroepen om zijn acties te verdedigen. Kan die prima zelf lijkt me
Dit stuk is mij helemaal ontgaan in het topic. Idd iemand die niets doet en er niets mee te maken heeft, moet niet beschuldigd worden van pedofiliequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef Becel het volgende:
[..]
Ga je eigen topic nog eens doorlezen dan. Er was een jongen van ik meen 19 die was blijkbaar wezen webcammen met een (fictief) meisje van 14........
Dan dit stukje:
[..]
En vooral deze reactie van Het_Hupt
[..]
Zegt genoeg over jullie debiele maniacale manier van redeneren .Het was gewoon niet meer grappig (dit concludeerde Remlof overigens al op pagina 2 van het laatste topic ver voordat ik iets gezegd zou hebben)
Denk dat dat de reden was dat Remlof hem op slot heeft gepleurd . Al blijf ik erbij dat je dat aan hem persoonlijk moet vragen . Ik voel me niet geroepen om zijn acties te verdedigen. Kan die prima zelf lijkt me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |