ik eet gewoon weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:18 schreef morgane het volgende:
Hoe gaat 't nu Moblo?
Net 't verband van mn teen gehaald, ziet er prima uit allemaal
Meld je ziek dan!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik eet gewoon weerheb alles er uitgegooid vannacht, maar ben door dat slaaptekort wel enorm verrot
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook wel überretecool en stoer, daar kunnen wij hier met z'n allen bij elkaar opgeteld nog niet aan tippen.
Dus omdat mensen dan zielig zijn moeten ze maar wel doorbetaald worden? Als jij nu van je bijbaantje afhankelijk bent om je huur te betalen maar je bent ziek en zou niet uitbetaald krijgen, ben je ook genaaid...?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan tel ik jouw baan bijvoorbeeld ook als een vaste baan, maar mijn eventuele werk meer als een bijbaantje om wat extra geld te verdienen. Als je dan niet werkt, heb je ook minder extra geld. In het geval van echt werken voor vaste lasten e.d. is het natuurlijk veel erger als je door ziekte geld mist.
whehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn baas is altijd boos met ziekmeldenHet liefst zou die willen dat je dat al 3 dagen van te voren doet.. Doe je het 3 dagen van te voren dan ist ook weer onzin volgens hem want hoe kan je dan al weten dat je ziek bent
Hé, ik zeg dus niet dat daar de regelgeving van af moet gaan hangen... Ik zeg dat ik daar persoonlijk een verschil in vind zitten. Ik heb namelijk zoiets van niet werken = geen geld, maar ik kan me voorstellen dat dat veel moeilijker ligt als je dat geld écht nodig hebt. Dan kun je problemen krijgen met de drempel van Piet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus omdat mensen dan zielig zijn moeten ze maar wel doorbetaald worden? Als jij nu van je bijbaantje afhankelijk bent om je huur te betalen maar je bent ziek en zou niet uitbetaald krijgen, ben je ook genaaid...?
De dokter heeft me aangeraden om als het er toch weer terug in gaat groeien, ook de basis van de teennagel in die hoek weg te halen, zodat er daar helemaal geen nagel meer terug kan komen. Dus dat wacht ik eerst nog afquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Overigens Morgane, raad ik aan om naar de pedicure te gaan, mijn teen was namelijk laatst ook alweer redelijk ontstoken, het blijft nu gewoon een probleem waar ik last van blijf houden en pedicure kunnen je nagel weer goed laten groeien zeg maar.
Ja, dat heb ik dus ook gedaan.. Maar nog steeds gezeik meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef morgane het volgende:
[..]
De dokter heeft me aangeraden om als het er toch weer terug in gaat groeien, ook de basis van de teennagel in die hoek weg te halen, zodat er daar helemaal geen nagel meer terug kan komen. Dus dat wacht ik eerst nog af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hé, ik zeg dus niet dat daar de regelgeving van af moet gaan hangen... Ik zeg dat ik daar persoonlijk een verschil in vind zitten. Ik heb namelijk zoiets van niet werken = geen geld, maar ik kan me voorstellen dat dat veel moeilijker ligt als je dat geld écht nodig hebt. Dan kun je problemen krijgen met de drempel van Piet.
Komt omdat je meteen bent gaan werken, jij bikkelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed dat kan er ook aan liggen dat het boven in bij mij toen niet helemaal goed geheeld is en dat dus heel gevoelig is.. En mn huid dus nog wat opgezetter was toen die nagel weer is gaan groeien en er dus weer deels ingegroeid is..
Tegenwoordig opereer ik mezelf maar
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar even in een spoiler voor LRDe neiging om te klikken is zo groot....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Ja das vaak mijn probleem, ik begrijp alle kantenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Het was meer een opmerking van: heel prettige humanitaire overweging, alleen jammer dat het niet te vatten is in de praktijk
.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn baas is altijd boos met ziekmeldenHet liefst zou die willen dat je dat al 3 dagen van te voren doet.. Doe je het 3 dagen van te voren dan ist ook weer onzin volgens hem want hoe kan je dan al weten dat je ziek bent
Haha nee die "operatie" heb ik op een maandag ofzo laten doen zodat ik gewoon weer kon gaan werken daarna.. Maarja die schoen heeft toen die tijd dat ie ontstoken was en ik eigenwijs was wel baat gebrachtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Komt omdat je meteen bent gaan werken, jij bikkel
[..]
De neiging om te klikken is zo groot....
Nee je moet lief zijn voor mequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Mikkie het volgende:
Vandaag is een té makkelijke dag om Yashi in de maling te nemen.
Eerst tenen, nu duimenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens lunchen en dan naar m'n tentamen. Allemaal voor me duimen luitjes, anders komt het niet goed
Had je maar meer moeten lerenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens lunchen en dan naar m'n tentamen. Allemaal voor me duimen luitjes, anders komt het niet goed
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
succes mikkie
en morgane, foto van je teen?
En ik maar denken dat je verder was gaan slapen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
Wow, ik heb mezelf gewoon weerhouden van het opstarten van de pc, puur om te lerenEn dat terwijl ik er om half 10 ofzo al uit was
had jij niet ook security vandaag dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, of het heel wijs was weet ik niet, want nu heb ik het boek voor AI door zitten worstelen, terwijl de sheets wat makkelijker werken. Maar hey, ik heb iig een aantal uur redelijk 'geleerd'
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef IrishBastard het volgende:
You KNOW you're supposed to put a cover sheet on your TPS report!
Niet eensquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je verder was gaan slapen.
Heb ik me halverwege het semester voor uitgeschreven, omdat ik het vak met goede cijfers wil halen (interessant enzo), en ik toen al achter liep met opdrachten, dus doe ik volgend jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had jij niet ook security vandaag dan?
Een avond in de kroeg laten schieten om TV te kijken? Je bent vast een interessant testpersoon voor de beginnende psychologen op de uni (en je krijgt nog geld ook voor je deelname).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:49 schreef LastRequest het volgende:
En vast hierop reactie:
[..]
Ik was er helemaal klaar voor! Maar toen gingen we Ugly Betty kijken en wilde vriendinnetje niet meer.. hebben we de hele avond UB gekeken
Als je je even in zou lezen zou je weten dat LR juist een heel actief kroegpersoon is dus shut up.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een avond in de kroeg laten schieten om TV te kijken? Je bent vast een interessant testpersoon voor de beginnende psychologen op de uni (en je krijgt nog geld ook voor je deelname).
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
![]()
Ik geef bij deze even een algemene disclaimer dat ik vandaag al niet het zonnetje in huis ben.. Niet dat jullie je postgedrag daar op moeten aanpassen maar ik kan dus wel soms kut reageren terwijl ik het niet helemaal zo bedoel..![]()
Danku, als ik onze kroegding even meetel ben ik zondag, maandag, dinsdag én woensdag naar de kroeg geweest, en flink ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je je even in zou lezen zou je weten dat LR juist een heel actief kroegpersoon is dus shut up.
En gelukkig is die vriendin eerstejaars Psychologie, was het nog nuttig voor haar ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
Je bent vast een interessant testpersoon voor de beginnende psychologen op de uni (en je krijgt nog geld ook voor je deelname).
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht al waar gaat t over maar ik heb dus n heel topic gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |