Oké, de Pond staat laag, maar dit is wel erg Telegraaf-niveauquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het schoonmaken en verwijderen van de nootjes heeft maar liefst 1,2 miljoen pond gekost, ongeveer 1 miljoen euro.
Mwah, ik zou bij de rechter toch verzoeken om aan te tonen dat het noodzakelijk was om de pinda middels zo'n dure operatie te verwijderen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:22 schreef Karammel het volgende:
Als je door zoiets kleins al zo´n grote misdaad begaat hoor je niet in deze samenleving thuis. Ik mag hopen dat de rechter in kwestie en de eisende partij inzien dat dit een gevaar is voor de maatschappij.
Jij bent die user zonder humor, toch? De broer van Elfletterig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:22 schreef Karammel het volgende:
Hup, poging tot moord voor die kerel. Als je door zoiets kleins al zo´n grote misdaad begaat hoor je niet in deze samenleving thuis. Ik mag hopen dat de rechter in kwestie en de eisende partij inzien dat dit een gevaar is voor de maatschappij. Tuig.
Ik vroeg me al af of zoiets duur zou zijn, maar ze pakken het gelukkig behoorlijk grondig aan. Duur grapje.
Nah ja, zulke mensen zijn toch ook alleen maar een last voor de samenleving? Waarom zou je daar zoveel geld in willen investeren? Zulke types zijn om de haverklap ziek omdat er weer eens iemand een Snickers naast hen zat te vreten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:23 schreef Sheriam het volgende:
Ik kon het ook moeilijk geloven maar er schijnen echt mensen zo allergisch voor pinda's te zijn dat als er 1 pinda in het deeg heeft gezeten (en er weer is uitgehaald) dat microscopische korreltje wat er misschien in het deeg is achtergebleven al een heftige reactie kan veroorzaken. Wel vreemd hoor, en ik vraag me ook af hoe die mensen sowieso door het leven gaan, want ook de geur van pinda's (en pindakaas) is voor hen een groot risico. Kan je ook niet met het ov want dan maakt er iemand aan de andere kant van de coupe een boterhamzakje open, ga je in shock. Maar daarom moeten voedsel-verwerkings bedrijven die 'vrij van pinda's en noten' op hun voedsel zetten dus echt elke laatste kruimel van hun terrein houden.
Ik kan me voorstellen dat hij die pinda's ook in de machines heeft gegooid waar broodproducten gemaakt werden. Al zou hij ze er niet direct in hebben gegooit bestaat nog steeds de kans dat er iets in terecht is gekomen. Dat moet allemaal schoon worden gemaakt. De machines moeten in zijn geheel broodvrij gemaakt worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mwah, ik zou bij de rechter toch verzoeken om aan te tonen dat het noodzakelijk was om de pinda middels zo'n dure operatie te verwijderen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:36 schreef Karammel het volgende:
Enorm veel schoonmaaktijd betekend dat de productie voor een lange tijd stil heeft moeten liggen. Dat kost veel geld. Ook zijn alle producten onbruikbaar geworden die gemaakt werden op het moment dat dit incident plaatsvond. Die kunnen niet meer worden verkocht.
Ja, dat kost behoorlijk veel.
schijnbaar is die allergische reactie nogal kutquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mwah, ik zou bij de rechter toch verzoeken om aan te tonen dat het noodzakelijk was om de pinda middels zo'n dure operatie te verwijderen.
Sommige mensen gaan dood als ze pinda's eten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:21 schreef Ringo het volgende:
Mensen met een pinda-allergie.Eén hoestbui en men begint al meteen te klagen.
Wat een gezanik zeg. Je moet die dingen gewoon léren eten.
Aanstellers. Zelfmoord plegen zodra er niet meer naar hun gejank geluisterd wordt. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan dood als ze pinda's eten.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Aanstellers. Zelfmoord plegen zodra er niet meer naar hun gejank geluisterd wordt. Zo kan ik het ook.
Mag het andersom dan wel ....quote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef Robin__ het volgende:
Gezondheid van anderen in gevaar brengen om je werkgever een hak te zetten.. kom is met wat meer fantasie zeg
Zo zo, dat gaat hard met die fluctuerende valutakoersen. 1,2 miljoen GBP nog maar 1 miljoen euro? Dat is maar 1,7 miljard dollar!.quote:1,2 miljoen pond gekost, ongeveer 1 miljoen euro.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
idd... survival of the fittest..
als 1 pinda je kan omleggen, verdien je niet beter
Ik ben zelf al jaren bezig met zaken die wat betreft mijn gezondheid aan gaan die bewezen zijn dat mijn werkgever hier 100% schuld aan heeft ...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:52 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hoe zie je dat in godsnaam voor je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |