Dit bericht maakt mijn verhaal een stuk minder grappig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gadver! Dat vind ik dus wel heel eng, zoiets. Deze maand was ik nog naar een premiëre waarbij de ontwerper (jongen van 28!!! jaar) een paar weken daarvoor was overleden. Door DIT dus. Want ze hadden tegen hem gezegd dat hij dus maar ondanks die buikpijn moest gaan slapenMiddeleeuws gewoon, doodgaan aan een blindedarmontsteking. En ook nog eens niet nodig.
Ne-der-lands-pra-tenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
2 dat je niet geaspireerd hebt in die pizza tijdens de intubatie
Oh, maar dat is niet dapper hoor, dat is puur kiezen tussen een week stressen en het weten of maandenlang zodanig blijven stressen dat je van ellende maar vast euthanasie pleegtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het maar wat dapper. Je kan mij niet banger krijgen dan voor een ziekenhuis bezoek *ril*
Owja, ook zo leuk! Wat vind JIJ dat we hieraan kunnen doen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moet mijn huisarts altijd mijn eigen diagnose vertellen die zij vervolgens bevestigd na eerst een uur zo -->gekeken te hebben. Gisteren had ik trouwens de vaste vervangster omdat mijn eigen een balk van een zonwering op d'r knar had gehad
.
Die vervangster was trouwens drukker bezig met te kwijlen op Obama dan naar mijn rug te luisteren.
( "Ja, hij mag hier wel op dethee
komen hoor! En zulks.
) .
Wist je dat niet?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit bericht maakt mijn verhaal een stuk minder grappig.![]()
Dood door blindedarm? 4 real?
Ik heb altijd ernstige dingen! Story of my life; ik postte onlangs nog mijn overzicht botbreuken sinds age 8.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
SHE, dat verhaal![]()
Nou, ik heb eigenlijk ook nooit iets ernstigs! Jij schijnbaar wel!
Het ergste wat mij overkomen is, is een soort ijzertekort (of eigenlijk een tekort aan bijna alles, maar alles op het randje, ik moest maar terugkomen als de klachten bleven) en een keer van de trap duvelen (rug-auw, maar niks ergs dus niet naar HA gegaan) en onderuit gaan in de douche met rug tegen opstaand randje gekletterd (dit was de keer dat ik naar HA ging, na 4 weken rugpijn. En toen mocht ik nog 2 weken afwachten
![]()
)
Al betwijfel ik of we dezelfde hebben, mijne is in Lelytown
*noteert*quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The three S's of ultimate Zen
idd dat is onwijs gevaarlijk. Kans op peritonitis (buikvliesontsteking)... en daar kan je dan weer een septische shock van krijgen met alle gevolgen van dien (multi organ failure..)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat van dat knappen zei die chirug ook, hij zei dat ik anders buikvlies dinges had opgelopen? En dat schijnt gevaarlijk te zijn.
Maar ik ben ook een geluksbeest. Niet voor niets staan er een ziljoen klavertjes op mijn lijf
Door dat buikvliesdinges wat je er dan van krijgt, ja. Perforatie? Weet BJ vast wel, ik was te geshockeerd om alle medische details te bevatten. Kreeg het verhaal te horen toen ik vroeg: "O, maar waarom was xxx eigenlijk niet op het podium bij het applaus?"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit bericht maakt mijn verhaal een stuk minder grappig.![]()
Dood door blindedarm? 4 real?
Dat is voor psychologen vaste troef anders!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Owja, ook zo leuk! Wat vind JIJ dat we hieraan kunnen doen?![]()
Weetikveel! Jij hebt ervoor geleerd, doe je ding, ik heb auw/geen energie, work your magic, you a-hole!![]()
Neui ?quote:
Scorequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:08 schreef Vivi het volgende:
Oh, ik ben/heb trouwens gedouched, I am a Spartaaaaaan!!!!
Ja! buikvliesontsteking was het!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
idd dat is onwijs gevaarlijk. Kans op peritonitis (buikvliesontsteking)... en daar kan je dan weer een septische shock van krijgen met alle gevolgen van dien (multi organ failure..)
dus je hebt idd eeeeeerg veel geluk gehad
en me![]()
![]()
![]()
![]()
ziekenhuizen
maar niet om voor mezelf te komen
maar om lekker te werken en mooie ER-acties te doen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
Door dat buikvliesdinges wat je er dan van krijgt, ja. Perforatie? Weet BJ vast wel, ik was te geshockeerd om alle medische details te bevatten. Kreeg het verhaal te horen toen ik vroeg: "O, maar waarom was xxx eigenlijk niet op het podium bij het applaus?"
Goed zo. Ik hoop dat je lekker veel geld hebt uitgegeven en dat je er een lekkere fles wijn bij hebt gekochtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
En bij de Italiaanse traiterie om de hoek allemaal lekkere hapjes voor vanavond gehaald
Hehehe, Dr. Rossi. Het meest briljante vond ik de eerste afleveringen, toen hij helemaal nooit iets zei. Dat hadden ze van mij wel eeuwig vol mogen houden, beetje à la Cancer Man bij de X-filets.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is voor psychologen vaste troef anders!
[Dr. Rossi]
Hm. Hm. Hmmmmmm.
*lange stilte*![]()
Tja, wat vind je er zelf van?
[/Dr. Rossi]
Hee, heb jij ook last van bijna extreme gaapmomenten en dat dan wel alles "los" aanvoelt??quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gisteren thoraxfoto's laten maken, de huisarts begreep mijn angst wel en schreef gelukkig een verwijsbriefje..nu loop ik daar weer enorm over te stressen uiteraard dus hopelijk ben ik volgende week een stuk opgeluchter als ik te horen krijg dat er niks te zien is *duimt* . Ik heb echt van die rare klachten, druk op mijn borst, kortademig, steeds moeten zuchten en dat niet het gevoel hebben dat je genoeg zuurstof binnen krijgt, rare steken.
En de huisarts zei dat mijn longen "gespannen" klonken en of ik vroeger astma had gehad (not, alleen bronchitis) dus dan ga ik daar weer over doormalen.
*ZUCHT*.
als al die prut je buikholte inloopt, die normaal steriel is, gaat je lichaam als een gek aan het werk om een ontsteking tegen te gaan, hierdoor komen er allerlei processen in gang...om te compenseren,quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
Maar lieve BJ, wat betekenen al die termen nou waar je hier mee strooit. Ik begrijp de helft niet
Ik drink nooit wijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed zo. Ik hoop dat je lekker veel geld hebt uitgegeven en dat je er een lekkere fles wijn bij hebt gekocht
Je hebt het echt verdiend!Omdat je zo hard hebt gepoetst!
Houdini is er aan overleden!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja! buikvliesontsteking was het!
Mijn god, wat dramatisch! Die arts zei het ook heel droog, dus ik dacht dat je dan gewoon een infectie kreeg ofzo. Lekker belangrijk.
Maar dit klinkt pretty darn shocking![]()
*bedankt alle engelen, God, Allah, Boedha, vader, moeder, broers en Obama voor deze kans*
En dat je nog steeds clean bent!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed zo. Ik hoop dat je lekker veel geld hebt uitgegeven en dat je er een lekkere fles wijn bij hebt gekocht
Je hebt het echt verdiend!Omdat je zo hard hebt gepoetst!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik drink nooit wijn
En voor Heer G staat er thuis nog het een en ander aan prettige wijntjes!
Ik heb nu al zin in die lekkere hapjesEn in X-factor
En in alles dat me af kan leiden vanavond!
![]()
Dankjewel!
Dank! Dat begrijp ik welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
als al die prut je buikholte inloopt, die normaal steriel is, gaat je lichaam als een gek aan het werk om een ontsteking tegen te gaan, hierdoor komen er allerlei processen in gang...om te compenseren,
wanneer je lichaam faalt om de ontsteking op te ruimen en je dus een ernstige sepsis (uhhh soort van bloedvergifting ) krijgt...
dan schakelen er steeds meer orgaansystemen uit, je nieren doen het werk niet meer, je krijgt longproblemen etc etc....
jazeker! De schuine zijkant is al heel mooi rond geworden, alleen zit er nu aan de achterkant nog een plat stuk. Maar daar zijn ze nu mee bezig. Ik heb nog wel een foto van twee afspraken geleden, daar kan je het al mooi zien;quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, is dat een luiertas?*zou er bijna een kind voor willen
Hoe is het met je dochter en het helmpje? Al verbetering zichtbaar?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is voor psychologen vaste troef anders!
[Dr. Rossi]
Hm. Hm. Hmmmmmm.
*lange stilte*![]()
Tja, wat vind je er zelf van?
[/Dr. Rossi]
Hihi, dat heb ik net nog gedaan.
*man vertelt lang verhaal, wijdt veel teveel uit en vertelt welke diagnose hij al meerdere keren heeft gehoord*
Ik: Hmmm, en vertel eens, wat vindt u zelf van die diagnose, kunt u zich daar in vinden?![]()
prima hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank! Dat begrijp ik wel![]()
Niet te veel van mij aantrekken hoor. Ik voer een soort van kruistocht tegen vaktaal
Nog maar een paar daagjes, dan zijn de fysieke klachten over!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik drink nooit wijn
En voor Heer G staat er thuis nog het een en ander aan prettige wijntjes!
Ik heb nu al zin in die lekkere hapjesEn in X-factor
En in alles dat me af kan leiden vanavond!
![]()
Dankjewel!
Een soort blue screen of death! Zo overleed mijn computer ook!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
als al die prut je buikholte inloopt, die normaal steriel is, gaat je lichaam als een gek aan het werk om een ontsteking tegen te gaan, hierdoor komen er allerlei processen in gang...om te compenseren,
wanneer je lichaam faalt om de ontsteking op te ruimen en je dus een ernstige sepsis (uhhh soort van bloedvergifting ) krijgt...
dan schakelen er steeds meer orgaansystemen uit, je nieren doen het werk niet meer, je krijgt longproblemen etc etc....
*Shakes hands with CF*quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nog maar een paar daagjes, dan zijn de fysieke klachten over!
Wat drink je dan wel? Rode wodka/redbull?
Ik ben echt een zuipschuitIk drink echt iedere avond. De vakantie heeft het alleen maar erger gemaakt
Dat lijkt idd beter! Weten ze hoe lang ze nog moet? En is ze nu echt gewend aan het ding?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
jazeker! De schuine zijkant is al heel mooi rond geworden, alleen zit er nu aan de achterkant nog een plat stuk. Maar daar zijn ze nu mee bezig. Ik heb nog wel een foto van twee afspraken geleden, daar kan je het al mooi zien;
[ afbeelding ]
Het gaat goed dus. En ik heb niet het idee dat dit ooit uit zichzelf nog goed was gekomen.
Meh. Mheheh. Zoiets hebben wij een keer ingesteld als screensaver bij een vervelende collega. En ook een keer een screenshot van zijn bureaublad, hij als een bezetene overal op klikken en er gebeurt niks natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Een soort blue screen of death! Zo overleed mijn computer ook!
Eerst ging word raar doen, toen knalde access eruit en langzaam aan vielen alle applicaties stil.
En toen kwam het moment, waar elke gebruiker bijna van flauwvalt..
[ afbeelding ]
fatal exception![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:22 schreef SHE het volgende:
[..]
*bedankt alle engelen, God, Allah, Boedha, vader, moeder, broers en Obama voor deze kans*
Bijna! Hopelijk rond maart afgestudeerdquote:
Zo zijn echt veel assistentes. Alsof je fucking mongoloide bent en then somequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Phaidra het volgende:
WOW, SHE, dat acute blindedarm gebeuren klinkt best eng! Echt mazzel dat je net op tijd was!
Ik heb hier geen problemen met de huisarts (ik woon hier nu 3,5 jaar en heb 'm nog nooit gezien), maar wel met zijn evol assistente!! Wat is dat een enorme bitch zeg! Ik word altijd te woord gestaan alsof ik eigenlijk de moeite niet waard ben om haar kostbare tijd te verspillen. En mijn vragen zijn ook altijd heel dom (dit zegt ze niet letterlijk, maar volgens mij zucht ze eerst en dan komt het antwoord op zo'n belerend toontje). Je zou toch enig inlevingsvermogen/ plezier in het werk /professionaliteit verwachten.
Waarschijnlijk gewoon tot haar eerste jaar, dat is een beetje standaard. Misschien iets korter, misschien iets langer (of alleen 's nachts nog) maar zo ongeveer tot wanneer er geen verbetering meer te zien is. En gelukkig was ze eigenlijk binnen 2 dagen er al helemaal aan gewendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat lijkt idd beter! Weten ze hoe lang ze nog moet? En is ze nu echt gewend aan het ding?
Oh erg he, Ik vraag dan altijd heel poeslief of ze soms erg moe is ofzo, als mensen zo gaan zuchtenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Phaidra het volgende:
WOW, SHE, dat acute blindedarm gebeuren klinkt best eng! Echt mazzel dat je net op tijd was!
Ik heb hier geen problemen met de huisarts (ik woon hier nu 3,5 jaar en heb 'm nog nooit gezien), maar wel met zijn evol assistente!! Wat is dat een enorme bitch zeg! Ik word altijd te woord gestaan alsof ik eigenlijk de moeite niet waard ben om haar kostbare tijd te verspillen. En mijn vragen zijn ook altijd heel dom (dit zegt ze niet letterlijk, maar volgens mij zucht ze eerst en dan komt het antwoord op zo'n belerend toontje). Je zou toch enig inlevingsvermogen/ plezier in het werk /professionaliteit verwachten.
Dat is echt zooo lame !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Meh. Mheheh. Zoiets hebben wij een keer ingesteld als screensaver bij een vervelende collega. En ook een keer een screenshot van zijn bureaublad, hij als een bezetene overal op klikken en er gebeurt niks natuurlijk.
Ik dacht dat jouw uk allang 1 jaar geweest wasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon tot haar eerste jaar, dat is een beetje standaard. Misschien iets korter, misschien iets langer (of alleen 's nachts nog) maar zo ongeveer tot wanneer er geen verbetering meer te zien is. En gelukkig was ze eigenlijk binnen 2 dagen er al helemaal aan gewend.
Ik vroeg wat Viefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, heb jij ook last van bijna extreme gaapmomenten en dat dan wel alles "los" aanvoelt??
Gaaf!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Bijna! Hopelijk rond maart afgestudeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |