Die moet ik sws gaan doen denk ik. Die klachten die ik heb en de pijn in mijn kaken enz. schijnen ook voor te komen bij chronische hyp.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neehoor, maar in het geval van het wél hebben had ik nog een paar leuke ademhalingsoefeningen voor je.
En zoek je nog een lucratief bijbaantje? [/acquisitie]quote:
Ik altijd!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
En zoek je nog een lucratief bijbaantje? [/acquisitie]
Toen ik drie was deed mijn moeder ons een plezier door als ze haar make-up opdeed, de creme in puntjes op haar gezicht te doen. Wij riepen dan: mama, doe eens de heks na! (heks, pukkels op het gezicht) Toen de zus van m'n moeder bij ons logeerde en creme opdeed, stond ze heel raar te kijken toen m'n zus en ik om haar heen sprongen: Heks! Heks!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:47 schreef Vivi het volgende:
Ik ga me ff opmaken, anders schrikt mini zo als ie wakker wordt.
Liefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen ik drie was deed mijn moeder ons een plezier door als ze haar make-up opdeed, de creme in puntjes op haar gezicht te doen. Wij riepen dan: mama, doe eens de heks na! (heks, pukkels op het gezicht) Toen de zus van m'n moeder bij ons logeerde en creme opdeed, stond ze heel raar te kijken toen m'n zus en ik om haar heen sprongen: Heks! Heks!
Ik zal binnenkort eens bij je langswippen. Ik speel al langer het idee om weer een bureau te beginnen ( ja, weer )quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die moet ik sws gaan doen denk ik. Die klachten die ik heb en de pijn in mijn kaken enz. schijnen ook voor te komen bij chronische hyp.
Je hebt m'n nummerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens bij je langswippen. Ik speel al langer het idee om weer een bureau te beginnen ( ja, weer )
Alleen ik heb wat tijdgebrek en dus een partner nodig.
Jij lijkt me meer dan geschikt
Daar dacht ik dus aan idd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die moet ik sws gaan doen denk ik. Die klachten die ik heb en de pijn in mijn kaken enz. schijnen ook voor te komen bij chronische hyp.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
En zoek je nog een lucratief bijbaantje? [/acquisitie]
Mss gewoon good ol'-fashioned yoga?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee want m'n moeder zit naast me en ik zit op de grond zonder meubels
HEBBIE NOU GEZIEN DAT ALLE PUPPELZ IN ÉÉN PUPPELROOD MOETEN?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:04 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Ik wist dat je de right girl 4 de jobz was!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |