4 dagen dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gokje.... binnen een maand. (2 weken).
1 van de systeembanken. Laatste bank met een internationaal netwerk. Laten vallen zou echt een debiele actie zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nederland kan ING best missen hoor. ING heeft geen andere expertise in huis dan ABN-Amro of de Rabobank.
Goed initiatief!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb het mailtje naar de fractievoorzitters gestuurd:
SGP: Dhr. Van der Vlies: mailto:b.vdvlies@tweedekamer.nl
CDA: Dhr. Van Geel: mailto:p.vgeel@tweedekamer.nl
PvdA: Mevr. Hamer: mailto:m.hamer@tweedekamer.nl
VVD: Dhr. Rutte: mailto:m.rutte@tweedekamer.nl
PVV: Dhr. Wilders: mailto:g.wilders@tweedekamer.nl
En verder ook nog naar een aantal kamerleden met Economische/Financiele zaken in hun portefeuille:
VVD: Dhr. Weekers: mailto:f.weekers@tweedekamer.nl
GL: Dhr. Vendrik: mailto:c.vendrik@tweedekamer.nl
SP: Dhr. Irrgang: mailto:e.irrgang@tweedekamer.nl
edit: Klikbaar gemaakt.
Denk dat je hier wel gelijk hebt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
Probleem is dat Wouter Bos teveel z'n oren laat hangen naar die andere triangeljosti, Nout Wellink. Die laatste moet ook zijn eigen belangen als hoofd-bankier-mannetje verdedigen, en dan krijg je dus dit soort idiote beslissingen.
2008 was het jaar van de ratquote:
Ik hoop dat het Nederlandse volk nu eindelijk in opstand komt. Indertijd tegen de kruisrakketten kregen ze ook 400.000 man op de been, dus 200.000 man op het Malieveld moet lukken. Het zou mooi zijn als Fok de volksmassas kan leiden naar een revolutie!quote:Bedenkingen Kamer bij steunplan ING
` De Tweede Kamer wil van minister Bos
uitleg over het nieuwe reddingsplan
voor ING.Alleen Bos' eigen partij PvdA
is positief en noemt het 'ingenieus'.
Veel andere partijen,waaronder CDA en
ChristenUnie,willen weten waarom voor
deze optie is gekozen.Het CDA verbaast
zich erover dat deze optie vorige week
niet aan de orde is geweest in het
debat in de Kamer over de aanpak van de
financiële crisis.
De SP is bang dat de belastingbetaler
voor de kosten opdraait en pleit voor
nationalisatie van ING.Ook de VVD wil
meer weten over de gevolgen voor de
schatkist.
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef SeLang het volgende:
Ik hoop dat het Nederlandse volk nu eindelijk in opstand komt. Indertijd tegen de kruisrakketten kregen ze ook 400.000 man op de been, dus 200.000 man op het Malieveld moet lukken. Het zou mooi zijn als Fok de volksmassas kan leiden naar een revolutie!
Het is dat ik geen belasting betaal in NL anders stond ik vooraan op de barricades!
HAHAHA jij hoopt volgens mij alleen maar op nog meer chaos!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Nederlandse volk nu eindelijk in opstand komt. Indertijd tegen de kruisrakketten kregen ze ook 400.000 man op de been, dus 200.000 man op het Malieveld moet lukken. Het zou mooi zijn als Fok de volksmassas kan leiden naar een revolutie!
Het is dat ik geen belasting betaal in NL anders stond ik vooraan op de barricades!
Zou die meesterlijke film (best ever if you'd ask me) dan toch profetische proporties aan gaan nemen? Zou mooi zijn.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:16 schreef Lemmeb het volgende:
HAHAHA jij hoopt volgens mij alleen maar op nog meer chaos!
Anders denk je even verder dan je neus lang is.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is toch ook een debiel plan. Wouter Bos sponsort van jouw geld de door jou zo gehate bankiers.
ING blijft eigenaar van de hypotheken hoor!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef MrUnchained het volgende:
Is iedereen al gelukkig dat die nu eigenaar is geworden van zo'n EUR 1250 aan Alt-A hypotheken per persoon?
Wij staan enkel garant voor de verliezen of de winst.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
ING blijft eigenaar van de hypotheken hoor!
Ja, dat denk ik ook, ze zijn echt niet dom bij ING.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:11 schreef FicoF het volgende:
Maar degene die nog denkt dat er winst gemaakt gaat worden op deze leningen moet opgenomen worden.
Als ik net die ¤ 1250 aan goede heb gekregen die netjes worden terugbetaald welquote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef MrUnchained het volgende:
Is iedereen al gelukkig dat die nu eigenaar is geworden van zo'n EUR 1250 aan Alt-A hypotheken per persoon?
ING blijft officieel eigenaar ja, maar wij hebben recht op 80% van de cash flow die er over uitbetaald gaat worden, dus in principe zijn we voor 80% eigenaar gewordenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
ING blijft eigenaar van de hypotheken hoor!
quote:The guinea pig is ING, which is dumping placing 80 per cent of its ¤27.7bn Alt-A mortgage portfolio into a Illiquid Assets Back-up Facility.
And the terms look pretty generous, with the Dutch paying 90 cents on the dollar for assets which are probably trading at around 65 cent.
Ja dat we rijkelijk veel betalen voor die 80% is duidelijk, 10% korting is niet echt marktconform te noemen...quote:
ROFL, ja ja dit geloven we allemaal.quote:Bos: Risico omvallen ING te groot
UTRECHT - De Nederlandse Staat moest maandag wel ingrijpen bij bankverzekeraar ING omdat „het risico te groot was dat ING anders zou omvallen”. Dat zei minister Wouter Bos van Financiën maandag in een toelichting op zijn besluit om ING te helpen.
Volgens Bos hoeft de Nederlandse belastingbetaler niet op te draaien voor de steun. De kans dat de belastingbetaler er juist op verdient, is volgens Bos 70 procent. De kans op verlies schat hij op 30 procent.
Denk ik ook, de Banken die dit overleven zullen de winnaars zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef LXIV het volgende:
Jullie vergeten wel hoeveel belastinginkomsten de Nl-se staat de afgelopen 10 jaar van ING ontvangen heeft. Dat zulke wereldbanken in Nederland zitten levert heel veel kennis en geld op voor het land. ING komt wellicht nog sterker (tov de concurrentie) uit de kredietcrisis dan voorheen. Dat zijn in de toekomst honderdvoudig de huidige investeringen.
Nee je bent zeker niet de enigequote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Metatron het volgende:
Ik ben toch hopelijk niet de enige die licht onpasselijk wordt van dergelijke misplaatste arrogantie?
Nee, heus, je bent niet de enige. Half Nederland wordt hier onpasselijk van, en de andere helft snapt het simpelweg niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Metatron het volgende:
En dan de bobo van de ING die voor het journaal met droge ogen staat te beweren dat ING een ijzersterk bedrijf is.
Ja, NADAT je voor tientallen miljarden het handje hebt (moeten) ophouden bij de overheid.
Ik ben toch hopelijk niet de enige die licht onpasselijk wordt van dergelijke misplaatste arrogantie?
Op de barricades dus!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, heus, je bent niet de enige. Half Nederland wordt hier onpasselijk van, en de andere helft snapt het simpelweg niet.
HAHAHAquote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Op de barricades dus!
Wij jullie moeten uiteindelijk elke cent van die bailout betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |