Het grote Fok! Worms kampioensschap 2009! ![]()
Existenz en AQuila 360 organiseren dit jaar weer het grote Fok! Worms kampioenschap!
Waarom een toernooi?Omdat Worms het tofste XBLA spel op de 360 en gewoon altijd tof is geweest

Dit toernooi is ontstaan vanuit een idee in:
[X360][ARCADE] Worms
Tof mag ik mee doen?Iedereen mag meedoen, zolang diegene een 360 met Worms in zijn bezit heeft en beschikt over een actieve Live abo.
Wat voor toernooi is het dan?Dat ligt aan het aantal deelnemers. Bij heel veel deelnemers wordt het mano-o-mano (1 vs 1) en anders gaan we over op een poule systeem, waardoor iedereen meerdere wedstrijden speelt. Het gaat om een best of 3 (Normale multiplayer dus).
Wat kan ik winnen?Eeuwige FOK! roem

Waar kan ik mij aanmelden?Hier in dit topic. Laat je live nick achter en geef ff aan dat je mee wil doen. Dan kom je op de lijst.
Wat doen jullie met cheaters?![]()
Winnaar(s) voorgaande editie's
2007: AQuila360
2008: AQuila360
PuntensysteemWe spelen op
Intermediate niveau (We hebben zowel beginners als gevorderen, dus pakken we het midden). Winst is
2 punten (Lekker makkelijk), mocht je het echt voor elkaar krijgen om er alleen maar draws uit te halen (volgens mij niet eens mogelijk), dan krijgen beide spelers
1 punt. Beide spelers moeten in dit topic confermeren wat de uitslag was!
Samenvatting:
Niveau: Intermediate
Winst: 2 punten
Winstconfirmatie: Beide aangeven in dit topic! (Niet aangeven is uitsluiting van toernooi)
Maps: 1 open, 1 dicht. Indien 3e match nodig is, moet er in gezamelijk overleg een map gekozen worden.
WanneerWe beginnen het toernooi vanaf vrijdag 30-01-2009 Je kunt alle wedstrijden op 1 avond plannen of over 2 weken. De uiterlijke deadline ligt op: vzondag
15-02-09 (iets meer als 2 weken dus). Wanneer alle wedstrijden eerder gespeeld zijn, gaan we ook eerder verder met de finales (zie eerdere post). #1's van beide poules tegen elkaar, #2's tegen elkaar etc.. (Vanaf #3's is optioneel)
Deelnemers:Nick op Fok! /XBL GamertagAQuila360 / AQuila360
Existenz / exiss
Lennartb.nl / lennartbnl
SpankmasterC / SpankmasterC
gamefreek / geemfriek
Notorious_Roy / NotoriousRoy
Rkatier / Pettigrew81
Leonos / Leonos NL
Simsfan88 / Simsfan88
Silentuz / Silentuz
[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 25-01-2009 12:49:32 ]