Maar ik heb geen witte sokken in mijn kledingskast, witte sokkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En goede sokken! Met stropdas!
[..]
Nou....
Volgaarne.quote:
Maar sinds mijn operatie heb ik niet eens meer gesportquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgaarne.
En Pheno, witte sokken mogen best, maar alleen op het sportveld.
Dan hoef je gelukkig ook geen witte sokken aan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar sinds mijn operatie heb ik niet eens meer gesport![]()
In maart? Is dat niet veuls te koud?quote:Over een maandje of twee maar weer eens het duikpak aantrekken, maar daar zijn dan weer geen sokken nodig.
remlof draagt witte sokken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draag ze wel eens stiekem in m'n laarzen
Laarzen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draag ze wel eens stiekem in m'n laarzen
Mwao, heb een 3mm pak, met een long john van 7mm en daarover een bodywarmer van 5 mm. Dan valt het mee. Ben te lui om een droogpak te kopenquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan hoef je gelukkig ook geen witte sokken aan.
[..]
In maart? Is dat niet veuls te koud?
TMI!quote:
Zo heet het, excusez moi.quote:
Is dat zo?quote:
Er zitten hier genoeg mods hoor.quote:
Als mod een SC gaan tvp'en is voor overijverige newbiemods.quote:
Zo traag als dikke stront!quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vanmiddag vie het toch wel mee?
Bijna alleen maar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg mods hoor..
daar maak ik mij ook geen zorgen over, het zijn die FA'squote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg mods hoor..
Dat is ie ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als mod een SC gaan tvp'en is voor overijverige newbiemods.
Come on in, the water is fine.quote:
ah, potentiele to watch on usertquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als mod een SC gaan tvp'en is voor overijverige newbiemods.
En nu zodat iedereen je begrijpt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ah, potentiele to watch on usert
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog in Gouda. Misschien is het internet daar beter
Misschien was het ook wel omdat ik tussendoor ook werktequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:27 schreef Olep het volgende:
[..]Ik moet steeds wachten op forum.fok.nl
eentje die ik in de gaten moet houden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
En nu zodat iedereen je begrijpt?
quote:
Waarom moet je in vredesnaam een FA in de gaten houden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eentje die ik in de gaten moet houden?
ik weet het, slechte grap
Hoax!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel omdat ik tussendoor ook werkte
Kijk, je leert het al, meeposten en PI's gebruiken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het is maar goed dat je het zelf weet
iig toch nog eentje die dr serieus op in gaatquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom moet je in vredesnaam een FA in de gaten houden?
Wil iemand wat humor kopen voor huppeldinges?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
iig toch nog eentje die dr serieus op in gaat
Blame de kutnewbies.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef JDude het volgende:
Zeg, dat vorige topic hoorde in februari pas vol te zijn.
Wat ceiling dog zegt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef JDude het volgende:
Bedoel je het topic dat al een paar dagen liep of het topic dat vandaag in een uurtje of 3 is volgepost?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:34 schreef JDude het volgende:
Ik snap iig waarom hij op ONZ is gezet. Denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil iemand wat humor kopen voor huppeldinges?
ben al onderweg naar de Wibraquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil iemand wat humor kopen voor huppeldinges?
Ik heb gewoon de meeste posts die ik heb gemaakt geplaatst in BeF, denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:38 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb de meeste multiposts die ik heb gemaakt geplaatst in BeF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |