Fijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:15 schreef lies1947 het volgende:
wat zielig voor het poezebeest, en voor jou natuurlijk ook. konden ze maar praten, dus zeggen hoe ze zich voelen.
met onze logeerpoes gato is het weer helemaal goed. we maken de kuur met de pilletjes wel af. hij speelt weer vrolijk met zijn broertje en zijn vachtje ziet er ook weer goed uit. (meestal zie je daar aan dat ze ziek zijn vind ik)
Ik heb ook eens een dagelijks brakende kat gehad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Helaas heeft ie vanavond toch nog een keer weer gebraakt.
We zien wel weer even hoe het verder gaat. We houden z'n braak- & bakgedrag maar even goed in de smiezen.
En dat we echt elke keer een klein beetje eten hebben gegeven, dus schrokken was er echt niet bij vanochtend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:20 schreef Duvel het volgende:
Behalve dat ie vanmorgen weer zijn hele ontbijt er uit kwakte.Maf beest.
Nee, want vandaag dronk ie pas ná het spugen. Dus dat is het ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes... wat rot zeg...
Kan het zo zijn, door het vele drinken dat de brokjes te veel uitzetten in zijn maagje? Dat hij gewoon een beetje overloopt?
Hij heeft zaterdagavond nog ge-quote:
Heel voorzichtigequote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij heeft zaterdagavond nog ge-'d, gister is alles binnengebleven en vandaag ook so far. Dus, wel wat verbetering ja
Vrijdag was ie 1630, gisteravond 1675quote:Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heel voorzichtige
Hoe gaat 't met z'n gewicht de laatste tijd?
Da's al bijna een volwassen katquote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrijdag was ie 1630, gisteravond 1675![]()
En hij doet ook nog steeds poepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |