Kom maar van je stokpaardje af, Oksel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef Oksel het volgende:
Zelf niet kunnen bellen omdat je te nerveus bent? Het is een DIER! Waarschijnlijk een heel lief, klein, schattig diertje, maar het is een DIER. Alsjeblieft, behandel het ook zo..
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef Oksel het volgende:
Zelf niet kunnen bellen omdat je te nerveus bent? Het is een DIER! Waarschijnlijk een heel lief, klein, schattig diertje, maar het is een DIER. Alsjeblieft, behandel het ook zo..
Ik zou de waterbak alleen wegzetten als de DA dat geadviseerd heeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij is weer thuis! Leeg en al.
Deed net een enorme aanval op de waterbak, niet normaal. Maar even weggezet.
Beetje wankel, beetje onwennig en z'n zus zit de hele tijd aan z'n reet te snuffen.
Hij komt ook wel weer terug, maar voordat ie zijn waterige maaginhoud op de bank leegt...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:00 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik zou de waterbak alleen wegzetten als de DA dat geadviseerd heeft.
Spuugt het katje nog steeds?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij komt ook wel weer terug, maar voordat ie zijn waterige maaginhoud op de bank leegt...
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:20 schreef Duvel het volgende:
Goed! Hij poept weer (wel wat nattig, logischerwijs) en braakt niet meer! Lijkt ons wel een goed teken.
En hij eet voor 10quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En hij eet voor 10En lijkt ook z'n groeispurt te hebben voortgezet
Goed zo!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En hij eet voor 10En lijkt ook z'n groeispurt te hebben voortgezet
Hoefde niet van de DA, heb het nog nagevraagd.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:00 schreef SHE het volgende:
Voorlopig alleen op natvoer houden.voor de Poesie.
Beterschap voor ... (heeft die logeerpoes ook een naam?)quote:Op maandag 26 januari 2009 13:35 schreef lies1947 het volgende:
nadat onze logeerpoes het hele weekend had overgegeven, zijn we vanmiddag toch maar naar de DA gegaan. hij had verhoging (39.5) en volgens de DA buikgriep. hij heeft een injectie met anti-biotica en anti-kots spul gehad. nu moet meneer iedere avond een pilletje en speciaal voer.
hij kan zijn broertje ook aansteken, dus die moeten we nu goed in de gaten houden. zielig hoor.
Ja, dat hebben we.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:31 schreef ferrari_rood het volgende:
He wat vervelend voor Bo. Het hieft niet perse iets ergs te zijn. Katten spugen ook weleens gewoon. Ook al krijgt hij laxeermiddel een haartje zit al gauw dwars. Heb je ook kattengras staan?
Daar doet ze niet aanquote:Op maandag 26 januari 2009 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is al beter hoor Hobbelpaardpoep (). Lees de updates maar
.
En dit is het waarschijnlijk geweestquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:25 schreef tonja het volgende:
Hč wat vervelend nou weer. Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat ie te gulzig is geweest en dat zijn maag en darmen nog wat gevoelig zijn, maar als ik jou was zou ik inderdaad ook nog even naar de DA gaan.
Fijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dit is het waarschijnlijk geweest. D.A. heeft meneer helemaal nagekeken en gezond verklaard. Hij moet er overheen groeien
. Nog even doorgaan met de laxeer en erop toezien dat ie RUSTIG eet. En daar zit vaak wel het probleem
. Moeten het 2 weekjes aankijken, als ie dan elke dag braakt en ook weer gaat afvallen, gaan ze een foto maken om te kijken of er iets in zn maagje zit. Maar ze zei letterlijk: "maak je maar nog geen zorgen, want ze zien er prima uit!" Ze hebben ook de 2e enting gehad
.
Fijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:15 schreef lies1947 het volgende:
wat zielig voor het poezebeest, en voor jou natuurlijk ook. konden ze maar praten, dus zeggen hoe ze zich voelen.
met onze logeerpoes gato is het weer helemaal goed. we maken de kuur met de pilletjes wel af. hij speelt weer vrolijk met zijn broertje en zijn vachtje ziet er ook weer goed uit. (meestal zie je daar aan dat ze ziek zijn vind ik)
Ik heb ook eens een dagelijks brakende kat gehad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Helaas heeft ie vanavond toch nog een keer weer gebraakt.
We zien wel weer even hoe het verder gaat. We houden z'n braak- & bakgedrag maar even goed in de smiezen.
En dat we echt elke keer een klein beetje eten hebben gegeven, dus schrokken was er echt niet bij vanochtend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:20 schreef Duvel het volgende:
Behalve dat ie vanmorgen weer zijn hele ontbijt er uit kwakte.Maf beest.
Nee, want vandaag dronk ie pas ná het spugen. Dus dat is het ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes... wat rot zeg...
Kan het zo zijn, door het vele drinken dat de brokjes te veel uitzetten in zijn maagje? Dat hij gewoon een beetje overloopt?
Hij heeft zaterdagavond nog ge-quote:
Heel voorzichtigequote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij heeft zaterdagavond nog ge-'d, gister is alles binnengebleven en vandaag ook so far. Dus, wel wat verbetering ja
Vrijdag was ie 1630, gisteravond 1675quote:Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heel voorzichtige
Hoe gaat 't met z'n gewicht de laatste tijd?
Da's al bijna een volwassen katquote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrijdag was ie 1630, gisteravond 1675![]()
En hij doet ook nog steeds poepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |