Hoe wil je het dan vertalen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:02 schreef mrkanarie het volgende:
Die NL-subs zijn echt kut, vandaag ook weer. Vertalen ze het legendarische slapbet met klapwedje.
I know. Dat is ook de reden waarom ik nooit een Nederlandse aflevering (helemaal) heb gezien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:18 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit klinkt zo zielig.
Ja ok, daar heb je gelijk aan. Overigens blijf ik altijd wel hangen als ik langszap.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
I know. Dat is ook de reden waarom ik nooit een Nederlandse aflevering (helemaal) heb gezien.
Maar ja, die vertalen moeten toch wat, hè...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:32 schreef PRaO het volgende:
Aparte aflevering "The Stinsons". Wel mooi stukje met de acteer kwaliteiten van Ted.
Hier kan je een paar links vinden.
Sluit ik mij bij aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:36 schreef Merkie het volgende:
Wow, geniale aflevering. Zoveel grapjes en grolletjes
. Beste van het seizoen.
SPOILER: Over de gelekte afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:58 schreef TC03 het volgende:
Subtiel.SPOILER: Over de gelekte afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:58 schreef TC03 het volgende:Dat was misschien wel de beste grap van de nu al legendarische afleveringSPOILER: Over de gelekte afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:58 schreef TC03 het volgende:SPOILER: Over de gelekte afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snapte hem niet
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Neil Patrick Harris was in de jaren tachtig zelf een kindacteur. Hij speelde in de serie Doogie Howser, M.D.quote:
Ik dacht al dat ik hem herkende...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kijk ik net op RTL5 een oude episode, wordt het neefje van Ted gespeeld door het 'zoontje' van Barney uit 'The Stinsons'.
Beetje jammer dat ze daar dan de zelfde acteur voor gebruiken.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kijk ik net op RTL5 een oude episode, wordt het neefje van Ted gespeeld door het 'zoontje' van Barney uit 'The Stinsons'.
Beetje jammer, normaal gesproken klopt alles bij How I met your mother, slordig foutje.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nou ja, ze (Thomas en Bays) hebben ook al gezegd dat die tekening achter future Stella per toeval dezelfde is als de tekening achter Teds kinderen in de tussenstukjes. Dus ze zijn wel vaker slordig.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef MaxC het volgende:
[..]
Beetje jammer, normaal gesproken klopt alles bij How I met your mother, slordig foutje.
Nog een leuk weetje over die 2..quote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, ze (Thomas en Bays) hebben ook al gezegd dat die tekening achter future Stella per toeval dezelfde is als de tekening achter Teds kinderen in de tussenstukjes. Dus ze zijn wel vaker slordig.
Yup, I knew!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:53 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nog een leuk weetje over die 2..
Ze waren de medics, bij Barneys ultimate pick up..
Give him your number...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die wat toffe Barney gifjes heeft trouwens?
Showdownquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef FrankRicard het volgende:
Uit welke aflevering komt die 2e?
Mijn gebrek aan kennis geeft mij een goede reden om weer even een aflevering te kijkenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Mijn gebrek aan kennis geeft mij een goede reden om weer even een aflevering te kijken
Ow ik wist niet dat er een gelekt was, vanavond dan maar eens naar gaan zoekenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Net ook de gelekte episode gezien, echt geweldig grappig weer
Ik heb hem gewoon nog een keer gekeken. (geen verschillen gevonden overigens)quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Kutzooi, zit ik klaar om te kijken, is het die gelekte ep..helemaal vergeten
heb hem dus express niet gekeken toenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:13 schreef MaxC het volgende:
Vanavond nieuwe aflevering![]()
Jammer dat ik hem 3 weken geleden gezien heb
Daarbij was hij ook nog eens out of syncquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb hem dus express niet gekeken toen( was er ook niet in HD dus dat is not done )
gewoon niet te kijken dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daarbij was hij ook nog eens out of sync
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef MaxC het volgende:
Wat tof
Hij is ook bij Bol.com te koop
Net besteld
Nee dat kan niet. Je kunt m wel hier kopen: Amazonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef 2Mini het volgende:
Audiobook lijkt me ook wle gaaf.. kan je em ergens downloaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |