Check mijn edit maarquote:Op maandag 23 maart 2009 19:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat einde was toch een spoof op Sex and the City?
Maargoed ik ben gewoon maar alles aan het downloadenDus binnenkort kom ik hier weer meepraten, eerst ff het NL topic opzoeken
Hehe ja.. had ik meteen al gekeken toen ik de episode keek vind het alleen niet grappig mja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:07 schreef PieterBas het volgende:
http://www.canadiansexacts.org![]()
Het bestaat nog ook![]()
De foto's doen het niet eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hehe ja.. had ik meteen al gekeken toen ik de episode keek vind het alleen niet grappig mja.
Ach, een foto van Alan Thicke is ook tof.quote:
wordt een legen... wait for it.... dary eposidequote:When Barney hears that Ted has made a list of things he feels the gang is too old to do, he attempts to complete every task on the list within 24 hours to prove Ted wrong
Echt hèquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die Ted moet ook grote vraagtekens gaan zetten bij zijn vrienden. Eerst kom je erachter dat Lily al je relaties verkloot heeft. Daarna dat je twee vrienden tegen je hebben gelogen, waardoor er grote kans is dat je ontslagen wordt.
Vergeet z'n een-na-beste vriend niet die naar bed is geweest met z'n ex.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die Ted moet ook grote vraagtekens gaan zetten bij zijn vrienden. Eerst kom je erachter dat Lily al je relaties verkloot heeft. Daarna dat je twee vrienden tegen je hebben gelogen, waardoor er grote kans is dat je ontslagen wordt. Leuke vrienden heb je dan.
Hahaha iddquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die Ted moet ook grote vraagtekens gaan zetten bij zijn vrienden. Eerst kom je erachter dat Lily al je relaties verkloot heeft. Daarna dat je twee vrienden tegen je hebben gelogen, waardoor er grote kans is dat je ontslagen wordt. Leuke vrienden heb je dan.
Maar dit seizoen is idd maar matigjes als ik het vergelijk met de aflevering op rtl 5
Yup, het zakt allemaal een beetje in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar dit seizoen is idd maar matigjes als ik het vergelijk met de aflevering op rtl 5
Klopt, maar toch draait de serie vooral om Ted en ik vind het ook het beste want teveel Barney zal ook niet leuk worden. Kijk maar naar friends en later de spin off 'joey'. Dus laat het maar lekker doorgaan zoals het nou gaat..quote:Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef Agiath het volgende:
Ik vind Ted sowieso het stomste personage. Zo'n sulletje vind ik
Geef mij maar gewoon Barney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |