Juistquote:
Er bestaat geen Martin Luther Kingweg in Groningenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:42 schreef Jesse_ het volgende:
martin luther king weg, iig daar vlakbij.
Grr, FOK is traag vandaagquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:22 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik al 25 jaar niet meer in Groningen woon, maar dit is toch zeker de Lutherstraat
Dat is volgens mij een niet bestaande straatquote:
Dat klopt.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef JufMariska het volgende:
Wel Beijum, maar volgens mij de Boelemaheerd?
Als dit tegen mij was: ik heb nog nooit mijn antwoord veranderd in een eerder geplaatste post. Ik heb er wel een typefoutje uitgehaald...quote:Zou je trouwens niet meer in je post wijzigingen aan willen brengen, maar als je je antwoord wilt veranderen een nieuwe post willen plaatsen? Als er iemand anders nog een post onder had gezet is het namelijk niet duidelijk wie er dan eerder was.
Ja dat was tegen jouquote:Op maandag 26 januari 2009 19:33 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Als dit tegen mij was: ik heb nog nooit mijn antwoord veranderd in een eerder geplaatste post. Ik heb er wel een typefoutje uitgehaald...
Anyhoe, nieuwe ronde, nieuwe kansen:
[ afbeelding ]
Sorry, ik moest even snelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus moet Tommeke de tussenstand erbij plaatsen als hij het antwoord goedkeurt:
TARAraboemdijee 18
maok 16
Gizmo112- 10
Weltschmerz 8
Peterselieman 8
chufi 6
Bullet-Tooth 5
Maizena 5
Cassius 4
Marmex 4
JufMariska 4
Renesite 3
Lienekien 3
Jesse_ 3
DevilsAndDust 2
FritsvanEgters 2
Tommeke 2
Greatmarked 2
welkominspace 1
Correct!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij staat er Kleine Peperstraat op dat bordje
Heb ff geen ideequote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mjah, of iedereen is er even niet
Ook geen flauw idee..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mjah, of iedereen is er even niet
Als je weet welk logo misschien, maar ik herken er niets inquote:Op zondag 1 februari 2009 15:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het logo is duidelijk zichtbaar dacht ik
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sught, nog niemand heeft mij ingehaald. Ik woonde daar om de hoek. Dat huis helemaal aan de rechterkant, waren ooit mijn overburen
Mooie foto van die straat trouwens
En zoeken doe je niet aan?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef chufi het volgende:
Ik hou het ff voor gezien zolang er geen hints volgen, want dit is te nieuwbouw voor mijn tijd
Ja natuurlijk zoek ik wel, maar ik had er gisteravond geen zin meer inquote:Op maandag 2 februari 2009 10:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En zoeken doe je niet aan?
Ik ben even bezig geweest en heb het inmiddels gevonden
Leek mij ookquote:
Ja! Die was dus ook niet moeilijk..quote:
Dat is goed en welkom bij het spelletjequote:
Inderdaad. Ik had de foto van funda en ik weet precies waarom dat huis te koop staatquote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuweklap heet de kleine kern eigenlijk
Klopt, netjes!quote:
En aangezien je nu dan wel gedeeld 1e staat hou je je aan je woordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
* TARAraboemdijee zou gaan zoeken in Hoornse Meer en omgeving
(ik heb zelf nog helemaal niet gezocht trouwens)
JufMariska heeft vandaag al een hele tijd zitten zoeken, vooral op deze plek..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
* TARAraboemdijee zou gaan zoeken in Hoornse Meer en omgeving
(ik heb zelf nog helemaal niet gezocht trouwens)
Ik was 2 jaar oud!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:17 schreef maok het volgende:
Had jij toch moeten weten TARA, daar heb je vlak bij gewoont.
Ik zie hm niet en Tara mag van mij best antwoorden, hij is al ingehaald Maokquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef JufMariska het volgende:
En ik zou graag een inhaalslagje beginnen, maar dan moet wel eerst mijn straat geraden worden!
Oeh, heel dicht bij!quote:
Juistquote:
Volgens mij reageer je op iets van de vorige pagina ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:05 schreef Jesse_ het volgende:
Het is de voermanstraat ook.
De Perseusstraat bestaat niet meer sinds ze daar aan het verbouwen zijn
Check, keek verkeerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij reageer je op iets van de vorige pagina ofzo
Correct!quote:
Dat doe je dan toch weer snel :-)quote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef JufMariska het volgende:
Ah, ik heb 'm: Tweede Willemsstraat!
Op nummer 2 ? Die heb ik vroeger dan regelmatig zien zitten want ik woonde op 17quote:Op zondag 8 februari 2009 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar woonden, lang geleden, m'n opa en oma.
Ik weet niet meer op welk nummer, volgens mij ergens in de 20. Het is zo'n 35 jaar geledenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Op nummer 2 ? Die heb ik vroeger dan regelmatig zien zitten want ik woonde op 17
Juistquote:
Dank je, nu mag ik weer mee doenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef maok het volgende:
Ik ben weer (bijna) terug van vakantie.
Ulgersmaweg?
Correct!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef maok het volgende:
Ik ben weer (bijna) terug van vakantie.
Ulgersmaweg?
1 schop was meer dan genoegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kleine schop, ik kan hem echt niet vinden
Het lijkt er op, maar is het volgens mij toch niet helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat het de Sloep in Lewenborg is
De stijl zeker, en de straat beslaat verscheidene blokken daar , of het is een van die andere blokken zoals de Valreepquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het lijkt er op, maar is het volgens mij toch niet helemaal
Dat had ik toch al gezegdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef JufMariska het volgende:
Als deze gesloopt is, maar bij leven de Kombuisflat heette, is de straat dan niet de Kombuis?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef chufi het volgende:
Ik maak er Kombuisflat van aan de Kombuis
De flat staat er nu ook niet meer volgens mij, das dus helemaal triggy
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Kombuisflat_in_Lewenborg.JPG
maok 20quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef chufi het volgende:
Ik maak er Kombuisflat van aan de Kombuis
De flat staat er nu ook niet meer volgens mij, das dus helemaal triggy
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Kombuisflat_in_Lewenborg.JPG
Juist voor 535K is ie van jouquote:
Ik ook. Ik herkende het aan het muurtje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het wel, want daar ben ik ooit voor de keuring geweest
Ik herkende het niet, maar heb er wel een tijdje in de buurt gewoond vlak nadat ik buitengewoon dienstplichtig werd bevonden....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik herkende het aan het muurtje.
Dat is (uiteraard) correct!quote:
maok 20quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wil je dan ook het lijstje updaten?
Ja ik ook , mar toen maar eens gegoogled op de marwixkade en voilaquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef JufMariska het volgende:
Jemig, ja.. Daar heb ik dan dus echt een keer of 5 finaal overheen gekeken
Good job Chufi!
Helemaal goedquote:
Hij is ook niet zo lastigquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef maok het volgende:
Ja, die weet ik ook. Die boom op de foto is zo mooi in het voorjaar
TARAraboemdijee 21quote:
Google kon hem niet vindenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is al eens geweest, maar ik heb geen zin in een nieuwe opgave zoeken en misschien dat anderen deze niet weten, dus ik zeg niks
Nee geen kleine appelstraatquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Ungeheuer het volgende:
Appelstraat?
edit: Kleine Appelstraat![]()
Ik heb gezocht maar er waarschijnlijk overheen gekekenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb 'm gewoon van Funda, en hij staat er nog op.. Waar is iedereen?
Ja daar ziet het idd wel naar uit, of kompleet verbouwd en dus niet meer herkenbaar is ...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:19 schreef JufMariska het volgende:
Eh, staat dit er nog wel? Of ben ik dapper op zoek naar iets dat in 2007 gesloop is?
Neequote:
neequote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef JufMariska het volgende:
Gokje: in de buurt van Oppenheimstraat/Oosterhamrikkade/Petrusz Hendriks?
Jepquote:Op maandag 16 februari 2009 17:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Westinghousestraat met Grunostraat?
Beide...?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef JufMariska het volgende:
Volgens mij heet het daar Sprikkenburg, klopt dat?
Ik had het dr vanavond nog gevraagd via de Amsterdamse straten topic, maar nada ..... Denk dat ze het vergeten is .....quote:
Geen flauw idee....quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef chufi het volgende:
Is het er nog of is dat te veel gevraagd. We sturen TaraB er op af ...
Wild guess, Garages /stalling in de Anna Palownastraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |